forums
אפנה וסטיילינג
במדור זה תמצאו כתבות על אופנה וסטיילינג לגיל הזהב
אולי יעניין אתכם גם :
האם ואיך מקל הליכה יכול להיות אביזר אופנתי
מקל ההליכה שלנו הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו, אנו נעזרים בו בכל זמן ומקום והוא חלק ניכר בהופעה שלנו. לכן, אין שום סיבה שלא נתייחס אליו כאל שאר אביזרי ופריטי הלבוש האופנתיים שלנו. קצרה היריעה מלהכיל את כל אותם מקלות הליכה שהצליחו להפוך לאייקונים נצחיים, ניתן להזכיר את מקל ההליכה של צ'רלי צ'פלין שנמכר לאחרונה יחד עם כובעו המפורסם ב- 62,500 דולר.
לקריאה
תכשיטים - מתנות לאירועים ליקירינו
תכשיטים יכולים להוות מתנה נפלאה ליקירינו
לקריאה
איזה תיקים ומזוודות הכי מתאימים לאנשים מבוגרים?
כמו בכל דבר אחר, גם בעולם התיקים והמזוודות יש צרכים מיוחדים ככל שמתבגרים וחשוב להקפיד עליהם
לקריאה
תכשיטים מומלצים לגיל השלישי
מתכות יקרות ותכשיטי זהב יכולים להבטיח רמת חיים גבוהה גם בגיל השלישי. כדאי לרכוש תכשיטים כאלה בתור מתנה לקרוב משפחה או חברים, לשלב אותם עם פריטי הלבוש בארון ולנצל את הנוכחות שלהם בשגרה ולא רק באירועים מיוחדים
לקריאה
טיפים לבחירת בגדי ים למבוגרות
בחירת בגדי ים היא ללא ספק משימה די מורכבת עבור נשים רבות, בעיקר אם את קצת שמנמנה. הרי לא כל אחת נולדה דקיקה ורזה במידה 34 וטוב שכך, אחרת חוף הים היה די משעמם...
לקריאה
טיפים לאיפור לנשים מבוגרות
כל אישה אוהבת להתאפר, וידוע שזה בכל ללא עניין של גיל. גם נשים מבוגרות בעשור השביעי, השמיני והתשיעי לחייהן - אוהבות מאד להתאפר, ואין שום סיבה שהן יוותרו על כך!
לקריאה
מתנות מיוחדות לגיל השלישי
כל אדם אוהב לקבל מתנות לכובד יום הולדתו ולכבוד אירועים משמחים שונים - ואנשים בגיל הזהב אינם יוצאים מהכלל מבחינה זו. עם זאת, כמובן שאתם תרצו לבחור מתנות מיוחדות שיתאימו לגיל שלהם.
לקריאה
שמלת כלה גם בגיל הזהב
איך תבחרי שמלת כלה בגיל הזהב
לקריאה
איפה אפשר למצוא תספורת זולה?
עלויות התספורת בישראל, הלכו ועלו עם השנים, וכיום גם תספורת פשוטה יכולה להתחיל מ 100 ש"ח. אז איפה אפשר למצוא מקומות שמציעים תספורת זולה?
לקריאה
עיצוב שמלות ערב בהתאמה אישית לנשים בוגרות
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.