forums

גם בגיל הזהב - כך תתכוננו להדברת טרמיטים ומזיקים בביתכם

שאלה שעולה הרבה מאוד פעמים בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי היא: איך להתכונן לקראת הדברת טרמיטים בבית? במיוחד בגלל זה רכזנו מספר טיפים שיעזרו לפתור את הבעיה.
 
גם בגיל הזהב - כך תתכוננו להדברת טרמיטים ומזיקים בביתכם
הטרמיטים, אותם חרקים קטנטנים ולבנים שמסבים נזרק הרסני לרהיטי העץ שלנו בבית

לא מבחינים בין דירה של צעירים לדירה של פנסיונרים. הם יתקפו כל איזור מגורים שיש בו רהיטי עץ או מוצרי עץ וזאת משום שכל מה שמעניין אותם הוא לכרסם בהנאה את ארון המטבח, השידה, פינת האוכל, הספרייה, דלתות הבית והמשקופים.

 

מהרו והדבירו

לכן, במידה ואתם מבוגרים בגיל הזהב שעדיין מחזיקים בדירה וריהוט עץ וזיהיתם כי ביתכם זקוק להדברת טרמיטים כדאי שתדעו – אלמנט הזמן הוא משמעותי כאן, ככל שתמהרו להתקשר ולהזמין מדביר מקצועי ובעל ניסיון תוכלו להציל את הרהיטים הלא נגועים, אם יש כאלה או להמעיט את הנזק. גם אם זיהיתם רק מספר קטן מאוד של טרמיטים חשוב כי תזכרו את המשפט שמלווה אתכם כל השנים - "אל תסתכל בקנקן אלה במה שיש בתוכו" הטרמיטים הרי חיים במושבות ענק של מיליוני חרקים ורוב הפעילות שלהם היא סמויה מהעין ומתרחשת עמוק בתוך הרהיטים או בבטן האדמה. הטרמיטים הבודדים שראיתם מסמנים לכם שיש עוד כמה מיליונים, לעיתים אפילו בתוך המרצפות או בקירות הבית. 

 

איך מזהים גם בגיל השלישי שהבית זקוק להדברת טרמיטים?

את הטרמיטים קשה לזהות במבט ראשון, וקשה כפליים אם הראייה שלכם כבר לא טובה כפי שהייתה משום שהם מזיקים קטנים, חיוורים ויוצאים בעיקר בחושך. הטרמיטים חוששים ממקורות אור חזקים ועלולים להיפגע מחשיפה לאור השמש ולכן נעים בחלל הבית במנהרות דקיקות שהם יוצרים מחול, רסיסי עץ ורוק. סימן שיעזור לכם לבחון האם יש צורך לבצע בבית הדברת טרמיטים הוא לקחת מברג ולדקור את המשקוף (פעולה שניתן לעשות גם בגילאים מבוגרים) במידה והמברג חודר בקלות למשקוף ככל הנראה השתלטה על חלל הבית מושבת טרמיטים ויש להתקשר ולהזמין מדביר מקצועי שיטפל בבעיה במהירות האפשרית.

 

איך בוחרים חברת הדברה מתאימה?

בעיית הטרמיטים ידועה כמורכבת מאוד לטיפול גם עבור מדבירים מומחים ולכן, קל וחומר שגם מדבירים בעלי פחות שנות ניסיון מתקשים, אפילו יותר, להתמודד איתם. כשאתם נאלצים להזמין הדברת טרמיטים חשוב מאוד שתדעו שהפרמטר הכי משמעותי שצריך לעמוד מול עינכם הוא מה הניסיון של חברת ההדברה? האם היא טיפלה כבר במקרים דומים? כדאי לשאול את השאלות הנכונות ולבחור חברת הדברה בעלת ניסיון רב. בגיל הזהב אתם כבר למודי ניסיון בבחירת אנשי מקצוע מקצועיים, לכן את החשיבות שבבחירה אתם מכירים.

 

לשלם יותר על מנת להנות מאיכות חיים לאורך זמן

הדברת טרמיטים לא נחשבת להדברה זולה במיוחד, אבל עדיף להשקיע ולהזמין לביתכם מדביר בעל ניסיון שיפתור את הבעיה בפעם אחת מאשר לשלם פחות ובהמשך להזמין שוב מדביר כי העבודה לא נעשתה כמו שצריך. במיוחד בגיל מבוגר לא תמיד יש כוח להתעסק בדברים כגון אלו ולכן כדאי לכם לבחור במדביר מקצועי ולהנות משקט נפשי לאורך זמן.

 

איך מכינים את הבית להדברת טרמיטים?

הדברת הטרמיטים נעשית בחומרים כימים ולכן כדאי להתפנות מהבית לפי הוראות המדביר, והדבר נכון לכל גיל, בנוסף חשוב מאוד להוציא מזון מהארונות המודברים משום שמזון הנגוע בחומרי הדברה כלל אינו ראוי למאכל אדם. יש להרחיק את כל הרהיטים מהקירות ולהעניק לחברת ההדברה מרחב רב ככל האפשר בשביל שיצליחו לבצע את עבודתם נאמנה ולהשמיד את מושבת הטרמיטים במהירות. לאחר עבודתם יש להקשיב להוראות המדביר ואחרי שהמצב בבית חוזר לקדמותו חשוב לנקות שוב את האזורים בהם בוצעה ההדברה.

 




 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
גם בגיל הזהב - כך תתכוננו להדברת טרמיטים ומזיקים בביתכם
שאלה שעולה הרבה מאוד פעמים בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי היא: איך להתכונן לקראת הדברת טרמיטים בבית? במיוחד בגלל זה רכזנו מספר טיפים שיעזרו לפתור את הבעיה.
לקריאה
מי אחראי על הדברה בדיור המוגן
מעוניינים להגיע אל הדיור המוגן אך חוששים שמא ההדברה במקום איננה מספיק מקצועית או רצינית וזאת אם היא נעשית בכלל? דעו לכם כי ברוב מקומות הדיור המוגן אשר תמצאו ברחבי הארץ יתאפשר לכם ליהנות מסיטואציה בה המקום מקבל הדברה מעת לעת, כזו אשר מבוצעת על ידי חברת הדברה אשר יודעת להתמודד עם הדברה של מקומות רחבי היקף.
לקריאה
מהו השירות הרחקת יונים יעיל ביותר לבתים של מבוגרים
יונים נתפסות, הן במקורות שלנו והן בתרבות הפופולארית שלנו, כבעלי חיים אציליים למדי. אנחנו חושבים על יונה ואנחנו חושבים על עלה הזית, על סמל השלום, על צחור ועל ניקיון – אבל בין התפיסה הרווחת הזאת לבין המציאות יש כברת דרך משמעותית מאוד.
לקריאה
ההשלכות בחשיפה לקרינה רדיואקטיבית
כשאנו מגיעים לגיל מתקדם יותר, חובה עלינו לשים לב יותר לבריאות שלנו, ולשינויים שהגוף שלנו עובר. את מההיבטים החשובים ביותר שכדאי להיות ערניים לגביהם, הוא כל הנושא של חשיפה לקרינה רדיואקטיבית.
לקריאה
הצורך ברכבים חשמליים בגיל השלישי
כאשר אתם מגיעים לגיל מבוגר, עולה הצורך שלכם לקבל פתרונות ניידות טובים יותר ואיכותיים יותר. לא מעט אנשים בעשור השביעי והשמיני והתשיעי לחייהם, בוחרים להתנייד בעזרת רכב חשמלי איכותי וקל.
לקריאה
קלנועיות לגיל הזהב
בקניונים, בקופות החולים, במעבר החציה ואפילו בנתב"ג אנחנו נתקלים באותו כלי רכב ממונע אשר נראה בחציו ככסא גלגלים וחציו כקטנוע. הכירו את הקלנועיות.
לקריאה
היזהרות מנחשים בגיל השלישי
לקריאה
גאולה מן הביבים - תערוכה קבוצתית עם מיטב האמנים העכשוויים בפסח
אירוע אמנותי רחב היקף יתקיים במהלך חוה"מ פסח במפעל השפד"ן בראשון לציון 25/03-10/04/2010. איגודן לתשתיות איכות הסביבה, (המפעיל את השפד"ן, מכון טיהור השפכים של גוש דן), יוזם שיתוף פעולה עם "עולם האמנות", במסגרת תערוכת אמנות עכשווית רחבת היקף, בחול המועד פסח.
לקריאה
גמלאים למען תיירות ואיכות הסביבה
גמלאים דוברי שפות מתנדבים למען התיירות ואיכות הסביבה בעיר העתיקה בירושלים, בסיוע לתיירים והתראה על מפגעים.
לקריאה
הכשרת גינות חסכוניות על ידי גמלאים
במסגרת פרויקט גדול וחשוב, הכשירו גמלאים גינות חסכוניות
לקריאה
 
1 2
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.