forums
עוברים לדיור מוגן
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאי דיור מוגן ובתי אבות.
אולי יעניין אתכם גם :
מרפסות בחורף לדיור המוגן
אחד הפרמטרים החשובים ביותר שהקשיש לוקח בחשבון כאשר הוא בוחר לעבור להתגורר בדיור מוגן אלו תנאי השטח שמציע המקום. חדרים מרווחים, מרפסות נעימות הפונות אל הנוף.
לקריאה
טיפים בריאים וחשובים בזמן מעבר לדיור מוגן
מעוניינים לעבור אל דיור מוגן וזאת כאשר תרצו שהכל יעבור ובצורה יוצאת דופן? במאמר הבא נציג לכם טיפים חיוניים למעבר נכון וזאת בכדי להביא למצב בו תמצאו את מבוקשכם מבלי לפגוע בגופכם ואף לא להיפגע מבחינה נפשית .
לקריאה
טיפים לבחירת מזגן בדיור מוגן
בכדי שתוכלו ליהנות בדיור המוגן ממזגן אשר יתאים לכם ובצורה האופטימלית תצטרכו להבין כי עליכם יהיה לשקול ולקחת בחשבון מספר דברים תחילה. במאמר הבא ידובר עליהם וזאת בכדי שתוכלו לבחור במזגן אשר יתאים לצרכים שלכם ובצורה הטובה ביותר שישנה.
לקריאה
הזמנת חשמלאי בדיור מוגן
כל אחד אשר יהיה מעוניין בכך יוכל למצוא לעצמו שירותי חשמלאות וזאת גם אם הוא גר בדיור מוגן. מציאת חשמלאי בעבור דיירי דיור מוגן יכולה להיות פשוטה למדי וזאת כאשר הדייר יוכל לקבל סיוע מלא מצד הנהלת הדיור. בכל אופן, בדרך כלל חשמלאים של חברה מסוימת צפויים לפעול עם כל בניין דיור מוגן.
לקריאה
בעיות אינסטלציה בבית אבות
עבודות אינסטלציה מכל הסוגים הן דבר שיש בו צורך לעיתים קרובות וזאת במקומות כמו בית אבות. בעזרת עבודות אינסטלציה אשר נעשות לעיתים על ידי בעלי מקצוע ניתן להבטיח כי הכל יתפקד כשורה וזאת ללא שום ספקות בכלל.
לקריאה
כיצד תזהו בית אבות איכותי
בית אבות הינו מקום בו מטפלים באנשי הגיל השלישי בעת הגעתם למצב בו הם זקוקים לתמיכה חיצונית.
לקריאה
מעבירים את החורף בדיור מוגן
אוכלוסיית בני הגיל השלישי הינה אוכלוסיה רגישה מאוד לפגעי מזג האוויר. במאמר הבא נפרט כיצד ניתן להעביר את החורף בקלות בעת ההתגוררות בדיור מוגן, ולהגן על אוכלוסיית האזרחים הותיקים מפני התקררות וקללותיה.
לקריאה
שירותי תיקון טלוויזיות בדיור מוגן
דיור מוגן הוא חלופה לחיים בבתים או דירות פרטיים עבור אוכלוסיית הגיל השלישי. בין אם בשל יכולות שונות שאובדות עם השנים ובין אם בשל הרצון לחלוק את החיים עם אנשים בגילכם (לאחר שאיבדתם את בן או בת הזוג), רבים בוחרים בשלב כזה או אחר לעבור לדיור מוגן ולהקל על ההתנהלות היום יומית בשלב המאוחר של חייהם.
לקריאה
מגמות בתחום דיור מוגן בישראל
תחום הדיור מוגן בישראל הינו תחום שנמצא בשנים האחרונות במגמת עלייה בתודעה של האזרחים בישראל ובני משפחותיהם וזאת עקב העלייה הדרמטית בתוחלת החיים בישראל.
לקריאה
עיצוב חדרים לדיור מוגן
מעבר לדיור מוגן מסמל הרבה מאוד צעדים משמעותיים עבורנו. מדובר במעבר שבו אנחנו רוצים להבטיח לעצמנו איכות חיים גבוהה לאורך שנים – ואת זה עושים, בין השאר, על ידי עיצוב מרשים של החדר שלכם – המרחב האישי החדש שלכם. כעת נבין כיצד לעשות זאת נכון.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.