forums
טיולים בארץ ובחו"ל לגיל הזהב
כאן תוכלו למצוא מידע על טיולים נופש ופנאי
אולי יעניין אתכם גם :
טיולים בגיל השלישי - רק עם חברת הסעות
אם אתם קבוצה של חברים בגיל הזהב, הלא הוא הגיל השלישי, ואתם רוצים לצאת לטיול משותף – מומלץ שתבחרו בחברת הסעות שתדאג לכל צורכיכם, ותביא אתכם לכל יעד ויעד שנמצא ברשימת יעדי הטיול שלכם. איך בוחרים חברת הסעות ולמה צריך לשים לב? כל התשובות במאמר שלפניכם.
לקריאה
ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורטכארד
כשמתכננים טיסה לחו"ל, ולא משנה אם מדובר בטיסה למדינה קרובה או רחוקה, או אם טסים לתקופה קצרה או ארוכה, חשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות, לכל צרה שלא תבוא. ביטוח נסיעות של פספורטכארד הוא היום הדרך הטובה והבטוחה לבטח ולהבטיח את עצמכם, בכל מקרה שאתם צריכים עזרה.
לקריאה
איך לגלוש באינטרנט מהסלולרי בחו"ל?
אם אתם מתכננים לטוס לחו"ל, ואתם רוצים להתעדכן במה שקורה בארץ ולשמור על קשר עם הילדים והנכדים באמצעות שירותי אינטרנט לחו"ל, אתם צריכים להיערך בהתאם.
לקריאה
גם בגיל השלישי מטיילים: אפליקציית ניווט עם אייפון 6 לכל יעד!
החלטתם לצאת לטיול ליעד חדש בארץ או אולי בעולם? חוששים שתתקשו לנווט ביעד שאליו אתם נוסעים? אל דאגה.
לקריאה
יום הקשיש הבינלאומי
להיות בגיל השלישי זה לא אומר בהכרח לשבת כל היום בבית ולהיזכר בימים טובים יותר. להיות בגיל השלישי יכול להגיד גם טיולים ברחבי העולם, הנאות מדהימות וביצוע כל מה שלא יכולתם לעשות כשהייתם צעירים.
לקריאה
סיורים בברלין בעברית לגיל השלישי - חופשה מהחלומות
ברלין היא לא רק עיר הבירה הגרמנית אלא היא גם העיר הגדולה ביותר בגרמניה ואפילו העיר השנייה בגודלה באירופה כולה.
לקריאה
כך הולכים בשבילים: שבילים וטיולים באזור הצפון למבוגרים
הגענו לשלב בחיים שהמילה זמן פנוי היא כבר לא מילה גסה. אפשר לנשום מטרדות היומיום ולעשות דברים בשביל עצמנו. החברה להגנת הטבע ממליצים לכם על כמה מסלולים, שבילים ופינות חן בצפון שיחשפו בפניכם את כל הנוף, התופעות וערכי הטבע המיוחדים שיש לנו בארץ הזו. אז קחו מפת טיולים וסימון שבילים של אזור הצפון וצאו לדרך.
לקריאה
טיול גיל הזהב לפראג
אם אתם בגיל הזהב ואתם רוצים לעשות לנפשכם ולטייל קצת בחו"ל – פראג היא היעד המושלם עבורכם – גם אם אתם לא יוצאי צ'כיה. יש בה, בעיר הקסומה הזאת, את כל מה שצריך כדי שהטיול שלכם יהיה עשיר, מגוון ומרתק, וכדי שכשתחזרו הביתה יהיה לכם הרבה מה לספר.
לקריאה
טיולים ברומניה לגיל הזהב
המאמר הבא מדבר לאלו מביניכם שמעוניינים לבקר ברומניה כחלק מטיול שורשים או למטרות רפואה והירגעות. אם יש לכם חששות או פחדים כלשהם מפני הנסיעה לרומניה בגיל הזהב, אנו בטוחים שקריאת מאמר זה תסיר אותם בקלות.
לקריאה
נופש באיטליה לגיל הזהב
נופש באיטליה לגיל הזהב הוא אחת הבחירות הקלאסיות, המעניינות, האיכותיות והמפתיעות ביותר. איטליה הקסומה מציעה הכול מכל – אוכל טוב, מוזיקה ותרבות, הרים וכפרים, וכמובן תרבות נהדרת שמותירה רושם חזק בכל מי שמגיע לבקר בארץ שכולה הוד והדר.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.