forums

סוויטות מומלצות לגיל הזהב

סוויטות מומלצות לגיל הזהב יבטיחו לכם נופש מותאם לגילכם ולהעדפותיכם בסימן של נחת, שלווה ופאר.
 
סוויטות מומלצות לגיל הזהב
נופש הוא חשוב ומבורך בכל גיל, גם לבני הגיל השלישי. לאחר מסע חיים ארוך ומשמעותי שבו הייתם עסוקים בבנייה אישית ועסקית, בהרחבת המשפחה ופרנסתה, טיפוח הילדים, שעות בייביסיטר לנכדים, כעת מגיע לכם לשבת רגל על רגל בסוויטת נופש מפוארת וליהנות.

 

נופש משולהב לבני גיל הזהב

 

הסוויטות ממוקמות בדרך כלל אל מול לנוף פסטורלי, קסום ומרהיב במרחבים מבודדים ושקטים כדי שתוכלו למלא מצברים ברוגע מבלי שיפרו את שלוותכם. סוויטות מומלצות לגיל הזהב, בניגוד לבית מלון, לא יפגישו אתכם עם ילדים מרעישים המשחקים בכדור או בני נוער בשיאו של גיל ההתבגרות שמקימים מסיבות קולניות. במתחמי הסוויטה תוכלו לפגוש בגמלאים כמוכם או בנופשים רגועים המחפשים שלווה ושקט. בסוויטה אפשר גם ליהנות מאווירה אינטימית, יוקרתית, מפנקת ומאובזרת בכל טוב. המתחם חיצוני מפואר לא פחות, חצר דשא מטופחת, פינות ישיבה נוחות ומפנקות, עמדות ברביקיו, בריכת שחייה צוננת שתוכלו לשהות בחיקה בהנאה.

 

נופש בסוויטה לגילאי הזהב יתאים לכל החפץ בנופש מפנק. אם אתם מעוניינים בנופש רומנטי שניכם בלבד, נופש משפחתי עם בני המשפחה האהובים, נופש זוגות, או נופש חברים, סוויטות יהוו את התפאורה המושלמת.

 

אתר הנופש ריזורט – אתר ידידותי ופשוט

 

כדי לאתר את הסוויטה המושלמת עבורכם, יש צורך באיתור ממושך ובמערכות חיפוש שעשויות להיות מסורבלות, קשות ולא נוחות עבורכם. ממשק החיפוש של אתר הנופש ריזורט הוא פשוט, נוח וידידותי למשתמש. באמצעות מנגנון הסינון המשוכלל, תוכלו למצוא את סוויטת הנופש המושלמת שתענה על כל העדפותיכם. אתם בוחרים מבין כל קטגוריות החיפוש את הרלוונטיות ביותר עבורכם, החל ממיקום הסוויטה, תקציב הנופש, קהל היעד של הסוויטה וכלה באטרקציות ובתנאי הסוויטה. הודות לעדכון המהיר אונליין, תוכלו לראות מחירים אמינים ועדכניים, מבצעים שווים, וחוות דעת מהימנות של נופשים. כך תוכלו לבחור סוויטות מומלצות לגיל הזהב שאכן יוכיחו את עצמן בשטח, ויענו על הצרכים שלכם במדויק.

 

סוויטות מומלצות

 

אצולת רומי בוטיק, נהריה

מתחם אירוח יוקרתי, חלומי ומפנק העומד באיכות הסטנדרטים הבינלאומיים ויגרום לכם להרגיש כבני אצולה. בתוך הסוויטה תוכלו להתרשם מהעיצוב המלכותי המפואר שניכר בכל אחד מחדרי הסוויטה. בכל סוויטה ישנו מטבח מאובזר ומעוצב שרק ממתין שתשתמשו בו, סלון מעוצב שבו תוכלו לארח ולהתארח בנחת, שולחן סנוקר שיעשיר לכם את הזמן בתחרות מהנה וידידותית ומתחם חיצוני יוקרתי ומגודר. גולת הכותרת היא הבריכה הפרטית המפנקת שבה תוכלו לשהות יחדיו. המתחם החיצוני המפואר הופך לקסום ומסתורי בשעות הערב הודות לתאורה מעוצבת שיוצרת אווירה רומנטית וחלומית.

 

סוויטת שחקים, שתולה

סוויטת שחקים היא המקום לאירוח מלא באהבה עם יקיריכם ואהוביכם, שיזניק אתכם לשחקים. בימי הקיץ הלוהטים תוכלו להתרענן בבריכה הפרטית של הסוויטה, המוקפת בפינות ישיבה נוחות ומפנקות, פינת אוכל כפרית עשויה מעץ מלא ומשובח, מיטות שיזוף ותאורה קסומה שתבטיח לכם שחייה לילית מהנה לא פחות. בשעות היום הקרירות תוכלו להתפנק באמבט הג'קוזי ומימיו הזורמים והמבעבעים שיעסו את גופכם בעדינות. בתוך הסוויטה תהנו מעיצוב אלגנטי יוקרתי ומאובזרת בשפע. לאחר שתקיצו באופן טבעי במיטה המפנקת, תחכה לכם ארוחת בוקר ישראלית עשירה שתאפשר לכם ספתח יום טעים ואיכותי.

 

סוויטת השמש הקסומה, עין יעקב

הסוויטה ממוקמת בגליל המערבי ומוקפת במרחבים ירוקים מרהיבים שיעניקו לכם פרטיות מלאה ותחושת טבע קסומה. הסוויטה כוללת את הדרוש לכם לנפוש ברומנטיות, פינוק ונאה. הסוויטה מעוצבת בעיצוב פנימי וחיצוני מרהיב ומרשים שיקשה עליכם ללכת ממנה בתום החופשה. במתחם החצר היוקרתי תוכלו לשבת ולהירגע בפינות הישיבה המפנקות או לרחוץ בבריכה הקרירה תחת קרני השמש החמימות והמלטפות. בחורף, תחת אור הירח וניצוץ הכוכבים, תוכלו לשהות בג'קוזי המפנק או להתפנק בבריכה החמימה.

 

סוויטת ברכתא, שומרה

הסוויטה תאפשר לכם לחוות את מלוא הפלא של הגליל בנופש מפואר, מפנק ומענג לגוף ולנשמה. יחידות הסוויטה מעוצבות באבן טבעית ומספקות לסוויטה מראה יוקרתי ומיוחד. בתוך כל סוויטה תיהנו ממיטות זוגיות גדולות ומפנקות, מטבחים מאובזרים, פינות אוכל נוחות שיספקו אתכם באופן מלא. גולת הכותרת של הסוויטה היא המתחמים החיצוניים המרשימים הכוללים בריכה מוקפת אבן ומדשאות שתגרום לכם להרגיש ממש בתוך הטבע עצמו. ההמלצה היא לצאת לטיול בגינה, לנשום אוויר צח ונעים ולגלות את פינות החמד הקסומות הכוללות עצים, מאגר מים זורמים, שבילים מעוצבים, חפצי אומנות ויצירות מרשימות.

 

סוויטת אחוזה בגליל, חוסן

בגליל המערבי, ממתינות לכם 12 סוויטות אירוח יפות, מרשימות ומפנקות. כל אחת מהסוויטות מעוצבת באבנים ייחודיות שיגרמו לכם להרגיש כנופשים במערה קסומה ולא שגרתית. בכל אחת מהסוויטות תוכלו ליהנות ממיטה זוגית גדולה ומפנקת, אמבט ג'קוזי מפנק, מטבח מאובזר, סלון מפנק. כשתצאו למתחמים החיצוניים תתרשמו גם מהיוקרה שבחוץ הנגלית בבריכת השחייה המרשימה המוקפת במדשאה, פינות ישיבה מוצלות ומיטות שיזוף.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
יוון לגיל הזהב
אם אתם חושבים שחופשה ביוון היא עניין לצעירים בלבד אתם לצערנו טועים ומטעים. יוון היא יעד מצוין לבני ה-60+ וידועה בתור יעד אידאלי לגיל השלישי - בחגים ובעיקר אחריהם כאשר מחיר הטיסות ליוון יורד.
לקריאה
יעדים שמתאים לטייל בהם גם בגיל פנסיוני
התחרות על כיסו של הצרכן ניכרת היטב גם בתעשיית הפנאי והנופש, כאשר טיסות זולות הפכו למציאות יום יומית וקלה להשגה. התחרות גם הביאה לכך שהרבה יותר יעדים חדשים מצטרפים ליעדים הפופולריים והפעם נרצה לסקר אותם מזווית אחרת.
לקריאה
ויזה לארה"ב בגיל השלישי
רבים מהישראלים רוכשים ויזה לארה"ב על מנת לטוס, לטייל, חלקם גם לעבוד – כיום אפשרי גם בגיל השלישי 60-80 ויותר לרכוש ויזה לארה"ב בתנאים מסוימים אבל בהחלט שמאפשרים את אותה.
לקריאה
חופשה בתל אביב - גם לגיל השלישי
בני הגיל השלישי? הגעתם לגיל שאפשר להתחיל... ליהנות מהחיים! שנים חסכתם לפנסיה, פרנסתם את הילדים ועבדתם קשה רק כדי להגיע סוף-סוף אל הנחלה והבטלה. מותר לכם! אתם כבר בגיל שמגיע לכם מה שאתם רוצים בלי לעשות חשבון לאף אחד.
לקריאה
טיולים מאורגנים בוינה לבני הגיל השלישי
וינה היא בירת אוסטריה ויעד תיירותי ראשון במעלה עבור בני הגיל השלישי. יותר ויותר מבוגרים מגלים כיום את הערך המוסף של העיר ובוחרים לבלות בה לבד, עם בני זוג או עם המשפחה המורחבת והנכדים.
לקריאה
טיול מאורגן להודו לבני הגיל השלישי
במשך שנים רבות, היינו רגילים שצעירים הם אלה שנוסעים להודו. בין אם מדובר בחברה יוצאי צבא אשר נוסעים לשם אחרי שירות צבאי בשביל להתפרק קצת לפני שהם חוזרים לארץ ללמוד ולהתמסד, ובין אם מדובר בזוגות צעירים.
לקריאה
טיול מאורגן למבוגרים בדרום אמריקה
עד לפני לא מעט שנים, היינו רגילים לשמוע על צעירים שנוסעים לדרום אמריקה אחרי הצבא, טיול של מספר חודשים לפני שהם חוזרים ארצה בשביל ללמוד. מלבדם היינו שומעים על אנשי עסקים שנסעו ליבשת ומדי פעם על עולים מדרום אמריקה בשביל לפגוש את המשפחות שלהם או למסע שורשים.
לקריאה
טיול לארה"ב בגיל השלישי
אחרי שטיילתם במקומות רבים בעולם הגיע הזמן לראות את הדובדבן שבקצפת, המקום הכי מפותח שיש בעולם, ארצות הברית של אמריקה. רעיונות אלו יכולות לעורר בכם רעד נוכח העוצמה האימתנית של המדינה הזו אך מה שתראו שם ללא ספק לא תראו במדינות אחרות.
לקריאה
3 מסלולי טיולים מומלצים לגיל השלישי בצפון
'קום והתהלך בארץ' אומר השיר האלמותי, ודווקא בגיל השלישי אנשים רבים מצליחים לפנות זמן לטיולים, בילויים, פיתוח תחביבים חדשים שאחד מהם הוא כמובן מסלולי טיול מיוחדים המתאימים במיוחד לגיל השלישי –
לקריאה
סוויטות מומלצות לגיל הזהב
סוויטות מומלצות לגיל הזהב יבטיחו לכם נופש מותאם לגילכם ולהעדפותיכם בסימן של נחת, שלווה ופאר.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.