forums
המלצות
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים שונים המלצות וטיפים לחיים יותר טובים.
אולי יעניין אתכם גם :
גם לנו מגיע – סמארטפון לגיל השלישי
הטלפון הנייד החכם, או הסמארטפון, הוא המכשיר המעצב את העשור שבו אנו חיים. במקרים רבים, אנשים בגילנו המתקדם נמנעים מהשקעה במכשיר שכזה, ומפסידים הרבה מאוד מהאפשרויות והעולם של ימינו – והדבר לא צריך להיות כך. אין ספק שגם לנו מגיע.
לקריאה
לחגוג אירוע מוצלח עם קייטרינג אסאדו
אחת הדרכים היותר מומלצות לשדרוג אירוע לבני כל הגילאים, לרבות אורחים בגיל הזהב, היא הזמנת קייטרינג אסאדו לאירועים שירים את האירוע שלכם לפסגות
לקריאה
קורסים להעשרה בבית אבות
מעוניינים למצוא לבני משפחתכם פעילות פנאי חדשה, המתקיימת בבית האבות בו הם שוכנים? המאמר הזה הוא עבורכם. במאמר נסביר מה הם קורסים בבית אבות, וניתן דוגמאות לקורסי העשרה הקיימים בבתי אבות.
לקריאה
חשיבות ההדברה בדיור מוגן
דיור מוגן הוא סביבת מגורים לאנשים מבוגרים המאפשרת שילוב בין חיים עצמאיים (לאנשים שעדיין יכולים לדאוג לעצמם) לעזרה מאוזנת בתחומי החיים השונים. בחלוף השנים תפקודים יום יומיים פשוטים יחסית לביצוע הופכים למורכבים וארוכים יותר, ובמטרה לענות על הצורך בעזרה באותם תחומים, קיים הדיור המוגן.
לקריאה
המדריך לתכנון חתונת הזהב בצורה מושלמת
חתונת הזהב היא מאורע ייחודי, שלא רבים מאתנו בהכרח מגיעים אליו ומציינים אותו – ולכן, אם הדבר מתרחש בחייכם, הרי שמדובר באירוע בו צריך לשמוח ואותו צריך לציין בצורה המרשימה והמרגשת ביותר. אנחנו כאן בכדי לעזור לכם לתכנן את חתונת הזהב בדיוק כך.
לקריאה
שירותים הכרחיים לגיל הזהב
ישנם שינויים רבים המתרחשים בגיל הזהב עליהם יש לתת את הדעת. במאמר זה נסקור כמה מהשירותים החשובים ביותר להתמודדות עם שינויים אלו.
לקריאה
ניתוח הרמת חזה בגיל השלישי
החזה הינו אחד מסממני הנשיות, ולכן הינו אחד מהחלקים החשובים ביותר לרוב הנשים. נשים רבות אינן מרוצות כיום ממראה החזה שלהן מסיבות שונות- גודלו, צורתו, מרקמו ועוד.
לקריאה
איך עוזרים לקשיש להסתגל לכיסא גלגלים?
הקושי להסתגל לכיסא הגלגלים בולט במיוחד בקרב אנשים שהיו פעילים מאוד עד למקרה שגרם לכך שירותקו לכיסא גלגלים, אך מטבע הדברים ההסתגלות אף פעם לא קלה וכרוכה בקושי רב. במאמר שלפניכם נספק לכם שני טיפים חשובים שיוכלו לסייע לכם לעזור ליקירכם להסתגל לכיסא הגלגלים.
לקריאה
כך תקלו על עצמכם בזמן הקניות
לכל אורך חיינו, ביצוע קניות מהווה את אחת המשימות הקבועות והפשוטות ביותר שאנחנו מבצעים. עם זאת, גם בגילאים צעירים מדובר באתגר שיכול להיות אתגר לוגיסטי ופיזי לא פשוט – ואנחנו צריכים לאפשר לעצמנו להתנהל בצורה הפשוטה ביותר שניתן.
לקריאה
חדר בריחה לכל המשפחה, גם לסבא וסבתא
מבוגרים בגיל הזהב מחפשים כל הזמן אחר אטרקציות חדשות לבילוי עם המשפחה ובעיקר הנכדים, אז אין פלא לגבי ההצלחה של חדרי הבריחה. מה באמת קורה שם, למי זה מתאים ואיך מנצלים את זמן האיכות המשותף? הנה כל הפרטים.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.