forums
טיולים בארץ ובחו"ל לגיל הזהב
כאן תוכלו למצוא מידע על טיולים נופש ופנאי
אולי יעניין אתכם גם :
הסעות לנתב"ג לגיל השלישי
ההגעה לנמל התעופה בן גוריון איננה משימה מסובכת, שכן מדובר ביעד מרכזי ונגיש בו חולפים אלפי בני אדם מדי חודש. עם זאת, כיוון שלא מדובר במסלול מוכר בו אתם מרבים לבקר – כדאי להשקיע בבירור הדרך הטובה ביותר מעיר מגוריכם אל שדה התעופה.
לקריאה
חופשה לזוגות בגיל הזהב בירושלים
גם בני הגיל השלישי יכולים להנות ממגוון טיולים בירושלים ובכלל. לבלות סופי שבוע, לבלות באזורים שונים בארץ ובכל העולם. אחרי הכל לזמן איכות אין גיל ואין מחיר.
לקריאה
חופשה בצפון לבני הגיל השלישי
בני הגיל השלישי יכולים יכולים להרשות לעצמם לבלות סוף שבוע מפנק בצפון בוילה מאובזרת, בין אם לבלות זמן איכות ביחד ובין אם יחד עם המשפחה המורחבת. יש מקום לכולם!
לקריאה
וילת נופש- חופשה לבני הגיל השלישי
בילויים הם חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו וזה בכלל לא משנה בני כמה אנחנו. בעוד שכאשר אנחנו צעירים אנחנו מעדיפים חופשות שיש בהן כמה שיותר תנועה, הרי שעם הגיל ההעדפות שלנו משתנות לחלוטין ואנו נוטים לחפש חופשה רגועה.
לקריאה
הפעילות הגופנית שתשדרג לכם את הנופש
חופשות היו מאז ומעולם טעם החיים ולכן ברור מדוע גם בגיל השלישי אנחנו רוצים לשנות מידי פעם את האווירה והשגרה שבה אנחנו חיים ביום יום. לעיתים אנשים טועים וחושבים שאם אנחנו כבר לא עובדים, הרי שאין לנו סיבה לצאת לחופשה, אך האמת היא שזה לא מדויק.
לקריאה
המאכלים שישמרו עליכם רעננים בזמן הנופש
לצאת לחופשה זה מסוג אותם הדברים שלא כדאי לוותר עליהם בשום גיל. לכן, אפילו אם אתם אנשים מבוגרים בגיל הזהב שכבר נמצאים במעגל העבודה מזה שנים, בהחלט כדאי שתפרגנו לעצמכם חופשה, ורצוי שתהיה כמה שיותר מהנה, אך גם בריאה.
לקריאה
החופש שאתם חייבים לקחת לעצמכם
בכל גיל בחיינו אנחנו מתמודדים עם אתגרים מסוגים שונים. ומה קורה בגיל השלישי? גם בגיל זה אנו חווים לחצים ומשברים. לכן ברור מדוע גם בגיל הזהב אנשים זקוקים לחופשה מידי פעם, לניתוק ולשינוי אווירה, כל מה שנשאר להחליט זה איך אתם רוצים לעשות זאת.
לקריאה
חמשת הפריטים שתרצו לקחת אתכם לוילת נופש
חופשה היא טעם החיים , במיוחד לאלה מאיתנו שעבדו שנים וכעת יכולים להרשות לעצמם לקחת פסק זמן סוף סוף. אם גם אתם הגעתם לגיל השלישי ואתם מחפשים מעט טיפים שיעזרו לכם לשמור על הבריאות ועל היופי במהלך הנופש, הגעתם למקום הנכון ואתם מוזמנים לעיין במאמר שלפניכם.
לקריאה
חמשת האופציות הפופולאריות לנפוש בגיל הזהב
בגיל הזהב, כמו בכל גיל אחר, אנחנו זקוקים לחופשה, לניתוק ולבילוי מידי פעם. לכן בהחלט אפשר להבין אתכם אם גם אתם מחפשים את הדרך לנפוש וליהנות, כי מי מאיתנו לא היה רוצה מידי פעם לצאת מהשגרה היומיומית? אם גם אתם חושבים היום על הנופש הבא שלכם ולא לגמרי יודעים איך לתכנן אותו, כדאי לדעת שיש מספר אפשרויות שמבחינת בני גיל הזהב נחשבות לפופולאריות ואהובות במיוחד.
לקריאה
רעיון לטיול עם כל המשפחה- קרוואנים נגררים לטיולים מסביב לכינרת
רבים מחפשים רעיונות לטיול עם כל המשפחה, ויכולים להפיק רבות מטיול קרוואנים
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.