forums
טיולים בארץ ובחו"ל לגיל הזהב
כאן תוכלו למצוא מידע על טיולים נופש ופנאי
אולי יעניין אתכם גם :
סיור במצפה נמרוד - חוויה מרגשת ועוצמתית
כשמתכננים טיול בצפון הארץ אפשר וכדאי לשלב בו כמה אלמנטים שביחד ייצרו את הזיכרונות והחוויות שאחר כך נשארים לנצח - טבע, תרבות, נופים ומורשת. מצפה נמרוד שבראש פינה הוא פינת חמד שהוקמה לזכרו של חייל שנפל בעת מילוי תפקידו בהגנה על המדינה.
לקריאה
טיולי כוכב לגיל השלישי
בשנים האחרונות יותר ויותר מטיילים מבינים את הנוחות שיש בטיולי כוכב גם בארץ וגם במדינות אחרות ומעדיפים להזמין טיול כזה בכל מקום שאליו הם נוסעים. מיד נראה שמדובר ביתרונות רבים אשר מקלים על ההתנהלות בזמן הטיול והופכים אותו לנוח וקל מאד.
לקריאה
חופשת סקי לגיל השלישי
גם בגיל המבוגר ניתן לבלות וליהנות בחופשת סקי מפנקת. זהו רעיון נהדר עבור חופשה בחורף בגיל השלישי, שמאפשר ליהנות מספורט בריא וממריץ, יחד עם נופים קסומים ופינוקים חורפיים.
לקריאה
חופשה ביער השחור לגיל השלישי
גם בגיל הזהב אסור לוותר על הנאות וחופשות. אך צריך לדעת לבחור את החופשה שתתאים לרצונות שלנו וגם ליכולות שלנו. במאמר הבא נדבר על היעד המתאים – היער השחור.
לקריאה
השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל לגיל השלישי
כל ישראלי שנוסע לחו"ל, בין אם מדובר בנסיעה של ימים ספורים ובין אם מדובר בנסיעה לתקופה ממושכת יותר, מומלץ לו לבצע ביטוח נסיעות. ביטוח זה יאפשר לו לקבל טיפולים רפואיים במדינה אליה הוא נוסע, במקרה של תאונה, פיגוע או מסיבות רפואיות שונות, וכן הביטוח יאפשר להעביר אותו ארצה כשמרבית ההוצאות על כך יוטלו על חברת הביטוח.
לקריאה
הצעה ליום כיף מיוחד: טיפול וואטסו
אוהבים לקיים ימי כיף עם בן/בת הזוג, הילדים, הנכדים או החברים? אם כך, כדאי מאוד שתכירו את טיפול הוואטסו – התחום החם שכובש את עולם הטיפולים בארץ.
לקריאה
חופשות לדתיים בני הגיל השלישי
חופשות לדתיים בגיל השלישי אינן מעטות, ואפילו מעניינות וססגוניות. במאמר הבא נפרט ונראה על אזורי בילוי ונופש לדתיים, על מקומות בהם יש את מירב מילוי הצרכים לשמירת דת ומסורת.
לקריאה
חופשה באמסטרדם בגיל הזהב
גיל הזהב הוא הזדמנות לנוח ולצאת לחופשה לא שגרתית מחוץ לארץ. זה הזמן לקחת שאיפה עמוקה מהאווירה החופשית של רחובות אמסטרדם. הנה כל מה שצריך לדעת על היעד הבא שלכם.
לקריאה
סוגי חופשות בחו"ל עבור גיל הזהב
מבוגרים בגיל הזהב יכולים לנצל את הזמן הפנוי שעומד לרשותם כדי לצאת לחופשה מרגשת מעבר לים. הנה כל מה שצריך לדעת על אטרקציות, תקופות מומלצות ויעדים מתאימים לגיל השלישי.
לקריאה
פעילויות בחופשה לגיל הזהב
חופשה בגיל הזהב – מובאות לפניכם פתרונות ופעילויות רבות המתאימות לחופשה בגיל הזהב.פתרונות של ארוחות,בתי מלון,בריכות,פעילויות ועוד.כדי לדעת מה מתאים עבורכם או עבור הוריכם שנמצאים בגיל הזהב. קראו את המאמר המובא לפניכם.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.