forums
פעילות גופנית
כאן תמצאו כתבות בנושא פעילות גופנית וכושר.
אולי יעניין אתכם גם :
בריכת שחייה טיפולית לגיל הזהב
בעוד רובנו מתייחסים לבריכת שחייה כאל פינוק לכל עניין ודבר, אוכלוסיית הקשישים יכולה להרוויח ממנה לא מעט יתרונות נוספים אשר לבטח משפרים את איכות חייהם. המים מעניקים לנו חיים אך יחד עם זאת גם בריאות ויכולת לטפל בתחלואי גוף ונפש רבים.
לקריאה
פעילויות וחוגים בבתי אבות
בתי אבות הינם מוסדות רפואיים מוגנים בהם חיים אנשים אשר הגיעו לגיל הזהב ומעוניינים להמשיך ולזכות באיכות החיים הגבוהה ביותר האפשרית, בהתאם למצבם הבריאותי.
לקריאה
סובלים מבעיות אורטופדיה וכאבים? להלן מספר תרגילי כושר מותאמים לגיל הזהב
תרגילי כושר לבעיות אורטופדיה אצל מבוגרים – קראו על בעיות נפוצות כגון כאבי ברכיים וגב תחתון, וכיצד ניתן להקל על הכאבים באמצעות תרגילי כושר פשוטים שניתן לבצע בבית
לקריאה
דיור מוגן עם בריכות שחיה - לגוף ולנפש
מהם היתרונות שבמגורים בדיור מוגן עם בריכת שחיה
לקריאה
שמירה על כושר ובריאות בגיל הזהב
כל גיל הוא זמן טוב לבצע פעילות גופנית ולשמור על הכושר, אך עבור מבוגרים בגיל הזהב יש לפעילות מן הסוג הזה משמעות מיוחדת. במאמר הבא נציג את האפשרות של משחק פינג פונג עבור קשישים ונבין מה היתרונות שלו
לקריאה
איך שומרים על כושר בגיל הזהב?
העובדה שהגעתם גיל מבגר, לא אומרת שהגיע הזמן לשבת על הכורסה גל היום. זה הזמן לנעול נעלי נייק, לשים את בגדי הספורט - ולהתחיל להתאמן. אז מהם האימונים המומלצים ביותר?
לקריאה
הרופא רשם: שחייה
הקלה על כאבי גב, שיפור סיבולת לב-ריאה, הקלת לחץ על המפרקים, שיפור זרימת הדם, הפחתת רמות הכולסטרול, שימור ושיפור טווחי תנועה – מסתבר שמים חשובים לא רק לחיינו, אלא גם לבריאותנו.
לקריאה
כושר בגיל מבוגר
על כושר ואושר
לקריאה
הקשר בין פעילות גופנית לאובדן כושר עבודה
לקריאה
בניית בריכות שחייה עבור בני גיל הזהב
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.