forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
האם ניתן לתרום ביצית גם בגיל הזהב?
תרומת ביצית מסייעת לזוגות רבים המתקשים להביא ילדים בכוחות עצמם
לקריאה
בדיקת צוואר הרחם בגיל מבוגר- כמה זה חשוב ומה היתרונות?
בדיקת צוואר הרחם הינה בדיקה חשובה ביותר בתהליך גילוי סרטן צוואר הרחם
לקריאה
מחלות ורידים בגיל השלישי
מצב הורידים יכול לספק אינדיקציה מצוינת לבריאותם של קשישים בגיל הזהב. הנה כמה מחלות שכדאי להכיר והמאפיינים שלהן.
לקריאה
הסכות של שהייה בג'קוזי בגיל השלישי וכיצד אפשר להימנע מהן
ישנן סכנות שונות אליהן חשופים יותר אנשים בגיל השלישי, ומהן צריך להישמר
לקריאה
מה ניתן לעשות במקרה של נזק בריאותי לאחר ניתוח?
במהלך חיינו אנו נחשפים למאורעות או מחלות המצריכות טיפול רפואי, בין אם מרשם רפואי לכדורים, ביצוע בדיקות פולשניות, או אפילו ניתוח. לצערינו, לא כל ניתוח מסתיים בהצלחה, ולעיתים תוצאותיו גורמות להשלכות גופניות ובריאותיות קשות כמו אובדן שמיעה, ראייה וכד'.
לקריאה
בחירת ביטוח בריאות לגיל השלישי
בכל גיל ובכל זמן, אנחנו צריכים לדאוג לבריאות שלנו. שירותי בריאות לא ניתנים בחינם בכל מקרה, ואנחנו צריכים מסגרת רלוונטית של ביטוח בריאות עבור הצרכים השונים שלנו – וכאשר מגיעים לגיל השלישי, ישנם כמה דברים שחשוב לדעת על ביטוח זה.
לקריאה
ביצוע בדיקות רפואיות בבית לבני הגיל השלישי
בגיל הזהב, ישנן בדיקות שחשוב מאוד לבצע, בכדי למנוע התדרדרות בלתי נראית, התפרצות של מחלות שניתן למנוע ו\או לטפל בהן בשלבים המוקדמים ועוד. במאמר הבא נציג מספר בדיקות שמומלץ לבצע.
לקריאה
כשל בהליך רפואי
אחד התחומים העיקריים שבגינם אנשים מגישים תביעת רשלנות רפואית היא כשל רפואי בניתוח. איך כשל רפואי בניתוח נחשב לרשלנות רפואית ומה עושים במקרה כזה? – כל התשובות לשאלות אלה ועוד – במאמר שלפניכם.
לקריאה
חשיבות טיפולי שיננית לבני הגיל השלישי
בגיל השלישי, חשוב ביותר שנדאג לכל היבט בבריאותנו, היות וכל בעיה קטנה עלולה להזיק לנו ביותר. אחד הדברים החשובים ביותר לשם כך הינו טיפולי שיננית
לקריאה
טיפול ביבלות בגיל הזהב
בגיל הזהב ההליכה קשה, ואנחנו לא צריכים בעיות נוספות שיקשו על יכולת התנועה שלנו. לכן נרצה למנוע זיהומים ברגליים ככל שניתן, לפניכם מאמר שיעזור בטיפול ביבלות ברגליים.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.