forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
גוש או כאבים בשד - מה המשמעות ומה צריך לעשות?
ההתבגרות והזקנה מביאים אתם לא רק יותר חכמת חיים וניסיון, אלא גם יותר סיכון לתחלואה. זה מתחיל בכך שאת חשה כאב קל בשד, או ממששת גוש זעיר שלא היה שם קודם- אומנם קטן, אבל מטריד ולא נעלם לשום מקום.
לקריאה
ניתוחים פלסטיים מומלצים בגיל השלישי
צעירים לנצח? הניתוחים הפלסטיים כיום הם טרנד פופולרי עבור המבוגרים שלא הולך לחלוף בקרוב.
לקריאה
הקלה על כאבי גב בגיל השלישי
כיצד ניתן להקל על כאבי גב בגיל השלישי? באילו אביזרים ניתן ומומלץ להשתמש
לקריאה
המדריך המלא לבחירת אביזרים אורטופדיים לגיל השלישי
בגיל מבוגר, הגוף נעשה רגיש יותר מאשר בעבר. מרגישים עייפות, כבדות, כאבים חוזרים ונשנים, אך חשוב לדעת שיש מה לעשות בעניין על מנת להקל את הכאבים. אין זה מפתיע לגלות כי קשישים רבים מגיעים בגיל מבוגר למכון אורתופדי וזאת בכדי שיוכלו לעבור טיפולים, ולקבל ציוד מתאים שיאפשר לגופם להשתקם.
לקריאה
הצילו, כואבת לי השן - פתרונות טבעיים לדלקת בחניכיים
פנייה למרפאת שיניים צריכה להיות חלק בלתי נפרד משמירה על איכות החיים של קשישים ובני גיל הזהב. במאמר הבא נציג פתרונות טבעיים עבור דלקת בחניכיים ונבין מתי כדאי לפנות למרפאה מקצועית
לקריאה
להילחם בתהליך ההזדקנות עם טיפולי פנים לעור מבוגר
מעיין הנעורים האגדי לבש במהלך ההיסטוריה צורות רבות מספור ומיתוסים רבים נקשרו בשמו במהלך השנים. אמנם בימינו האמונה שלפיה אכן מעיין שכזה קיים במציאות ולא רק בסיפורי האגדה מהווה את מנת חלקם של השוטים בלבד, אך משאת הנפש להשבת הגלגל לאחור ולחזור להיות צעירים שוב, מפעמת גם מפעמת בלבו של כל אדם שהגיע לגיל הזהב.
לקריאה
עוברים למערכות ישיבה אורטופדיות ונהנים מגב בריא יותר!
מהי אחת הבעיות הבריאותיות הנפוצות ביותר באורח החיים שלנו? התשובה היא כמובן, כאבי גב. יש לא מעט סיבות שמובילות לתפוצה הנרחבת של כאבי גב
לקריאה
חשוב לדעת - מהו צפצוף באוזן ומה גורם להופעתו?
אחת מהפרעות השמיעה המעניינות ביותר, אך גם המטרידות ביותר, היא ההפרעה שנקראת טנטון, או בשמה המוכר יותר, ההפרעה של צפצוף באוזן.
לקריאה
התאמת מכשירי שמיעה למבוגרים
על פי הנתונים הסטטיסטיים, אדם אחד מכל עשרה סובל בירידה בשמיעה, והמצב חמור אף יותר בקרב האוכלוסייה המבוגרת. למרות זאת, היום אפשר לשפר משמעותית את איכות החיים של אנשים הסובלים מירידה בשמיעה, באמצעות התאמה מדויקת של מכשירי שמיעה למבוגרים – ובכלל.
לקריאה
טיפול בסרטן המעי הגס
סרטן המעי הגס הוא אחד מסוגי הסרטן הנפוצים ביותר בארץ- מעל שלושת אלפים מקרים מאובחנים מדי שנה. הסיכון לחלות במחלה עולה ככל שהגיל עולה, כאשר יותר מ-80% מהמקרים מאובחנים בקרב האוכלוסייה המבוגרת (בני שישים ומעלה).
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.