forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
כל המידע על ניתוח קטרקט בעין
כמו שאמרנו הקטרקט נחשב לאחד מהניתוחים השכיחים ביותר המתקיימים בישראל, ואחד הקלים שבו. למעשה, אנחנו מכירים לפחות אחד או שניים אשר עברו את התהליך ללא קושי, או שאובחנו כבעלי קטרקט.
לקריאה
התאמת מזרן לסובלים מבעיות רפואיות בגיל השלישי
סובלים מבעיה רפואית בגיל השלישי? רוצים לשפר את השינה שלכם ללא הכר וליהנות מלילה מלא של שינה בנוחות? מזרוני הבריאות האורתופדיים ללא קפיצים הם פתרון מצוין שיכול להתאים לכם.
לקריאה
חוג שחיה לגיל השלישי
שמירה על אורח חיים בריא חשובה בכל גיל, כדי לשמור על אורח חיים בריא וכך לתחזק את הגוף בצורה מיטבית חשוב להקפיד על אכילת אוכל בריא ומאוזן וביצוע פעילות גופנית באופן קבוע. בגיל השלישי החשיבות של שמירה על אורח חיים בריא הופכת לחשובה אפילו יותר.
לקריאה
סיכויים וסיכונים בטיפולי פוריות בגיל השלישי
הרפואה המתקדמת עשויה להגשים את חלום הבאת תינוק לעולם עבור אלה הסובלים מבעיות פוריות. יחד עם זאת, טרם הכניסה לטיפולים אלה חשוב להכיר את הסיכונים הכרוכים בכך.
לקריאה
הקטנת חזה לגבר בגיל השלישי
ניתוח הקטנת חזה לגבר, המיועד לגברים בעלי חזה מוגדל, עשוי לשפר פלאים את הדימוי העצמי ורמת הביטחון בקרב גברים בגילאים צעירים ומבוגרים כאחד.
לקריאה
רופא שיניים חירום – מתי ניעזר בשירותיו בגיל הזהב
כשאנחנו בוחרים להשתמש בשירותיו של רופא שיניים, ישנם שורה של פרמטרים אשר אנחנו אמורים לבחון, לפני שאנחנו מחליטים להעדיף רופא מסוים על פני רופא אחר. אחד הפרמטרים הוא שהרופא יוכל להעניק לנו שירות בעת חירום.
לקריאה
צפצופים באוזניים תסמינים/ טיפול בטיניטוס בגיל השלישי
ישראלים רבים מתמודדים עם צפצופים באוזניים, מה שמכונה בעגה המקצועית, טנטון. מרבית האנשים אשר מתמודדים עם תופעה זו הם מבוגרים אשר שמיעתם נחלשת מצד אחד ומצד שני, הם נאלצים להתמודד עם אותם צפצופים אשר גם מפריעים לשמיעתם וגם גורמים להם אי נוחות, לעיתים עד כדי מצב של כאבי ראש מתמשכים.
לקריאה
טיפול בדורבן בגיל הזהב
עם השנים הגוף שלנו באופן טבעי נחלש, ובגיל המאוחר ניתן להרגיש הבדל ממשי בתפקוד הגוף. בגיל מתקדם הסיכוי לחלות במחלות שונות הולך וגובר, לחלק מהן יש פתרון ולחלק עוד לא נמצא טיפול מתאים. ישנן מספר מחלות שמאופיינות עם הגיל השלישי, אחת מהן היא דורבן בעקב. ועליה נרחיב במאמר.
לקריאה
איך להתמודד עם כאבי שיניים בגיל הזהב
לקריאה
ניתוח הקטנת חזה בגיל השלישי
ניתוח הקטנת חזה בגיל השלישי מבוצע לרוב מטעמים בריאותיים לשם הקלה על התפקוד הפיזי של המטופלת, אך גם מטעמים אסתטיים.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.