forums

התאמת מזרן לסובלים מבעיות רפואיות בגיל השלישי

סובלים מבעיה רפואית בגיל השלישי? רוצים לשפר את השינה שלכם ללא הכר וליהנות מלילה מלא של שינה בנוחות? מזרוני הבריאות האורתופדיים ללא קפיצים הם פתרון מצוין שיכול להתאים לכם.
 
התאמת מזרן לסובלים מבעיות רפואיות בגיל השלישי

חשיבות איכות השינה בגיל השלישי

 

בגיל הילדות ובגיל הצעיר אנו נוטים לישון בכל מקום ועל כל משטח, בין אם הוא קשיח או רך, עם או ללא קפיצים. אך כאשר אנו מתבגרים, מתחילות להצטבר אצלנו בעיות בריאותיות או שהגוף שלנו פשוט מזדקן, ואנו מתחילים לחוות קשיים בהירדמות, קשיים בשינה ובעיות גב ובעיות שונות פוקדות אותנו ומפריעות לשינה בריאה, רצופה ואיכותית. במידה ואתם סובלים מבעיה רפואית כלשהי בגיל השלישי, בעיקר בעיות פיזיות כלשהן המושפעות מאיכות השינה, מוטב כי נדאג למזרון המתאים ספציפית לבעיה שלנו על מנת שנישן בצורה נכונה וכך נשמור על בריאותנו, נקל באופן מסוים על הכאבים ונוכל לשפר את איכות השינה שלנו.

 

ויסקו, לטקס וטכנולוגיה מתקדמת בשירות השינה הבריאותית בגיל השלישי

 

בשוק קיימים מספר דגמים של מזרונים אורתופדיים הבנויים משכבות פולימר איכותי ובנוסף לכך משולבים במזרונים הבריאותיים חומרים איכותיים כמו ויסקו ולטקס אשר תומכים בגוף, תופסים את צורתו ומתאימים לשילוב בתוך מזרון ללא קפיצים בצורה אופטימלית.כל מה שהגוף שלנו צריך זו תמיכה מרבית וישנן מספר טכנולוגיות חדישות אשר מאפשרות לכל אחד ואחת למצוא את הדגם הטוב ביותר בהתאמה אישית עבורו או עבורה.

 

השוני בין המזרונים

 

ישנם מזרונים שונים בעלי דרגות קשיחות שונות, רמת אלסטיות שונה ורמת צמיגות שונה וכן את סוג הטכנולוגיה ממנו הוא עשוי, אך אחד היתרונות הגדולים אשר ניתן לקבל ממעבר לשינה על גבי מזרון ללא קפיצים הוא העובדה כי הוא מתאים ביותר לאלו מביננו הנוהגים לישון על הגב. הוא מעניק תמיכה מלאה ומושלמת לגב ומאפשר שינה נוחה ובריאה בעזרת תמיכה לכל חלקי הגוף.

 

התאמת המזרן לסוג הבעיה הרפואית

 

כאבי גב - במידה ואנו סובלים מכאבים בגב לרוב מומלץ להשתמש במזרון בעל דרגת קושי בינוני אך ישנם כאלה אשר ירגישו נוח יותר עם דרגת קושי גבוהה יותר. מזרונים ללא קפיצים מתאימים במיוחד לאוכלוסיית בני הגיל השלישי ולסובלים מבעיות גב. זאת, במידה והם עשויים מחומרים איכותיים ואלסטיים ובעלי איזון נכון בין רמת קשיחות לרכות ומעניקים נוחות מלאה. כמו כן  הם מחזיקים מעמד זמן רב יותר (בניגוד לאלה עם הקפיצים הסובלים מבעיית התבלות אחרי כמה שנים).

 

דלקות שונות –  אלו אשר סובלים מדלקת פרקים ניוונית מומלץ להשתמש במיטה מתכווננת, כך שהראש והברכיים המורמות יפחיתו את הכאב אשר נוצר כתוצאה מחוליות צמודות לעמוד השדרה. לסובלים מדלקת בורסת הירך מומלץ להשתמש במזרן עם ריפוד עליון עבה, במידה והוא יהיה קשה מדי הוא עלול להעצים את הכאב.

 

היצרות עמוד השדרה – בדומה לאלו הסובלים מדלקת פרקים, במידה ואתם סובלים מהיצרות של עמוד השדרה מומלץ לישון במזרון על מיטה מתכווננת אשר הרמה של הברכיים והראש תקל על הכאבים.

 

התאמת המזרון לגוף היא צעד חשוב לשינה בריאה וארוכה

 

מזרוני הקפיצים שהגיעו לשוק במאה ה-19 שלטו שנים רבות בתחום שכן הם הבטיחו חלוקה שווה של משקל הגוף. אך בשנים האחרונות ניתן למצוא שיטות שונות לבניית מזרונים כאשר נמצא שמזרונים ללא קפיצים, מזרוני ספוג או כאלה המשלבים כמה חומרים יחד ובייחוד אלו המשלבים ספוג יחד עם שכבות של ויסקו (חומר שפותח במעבדות ונמצא בשימוש אסטרונאוטים בנאסא) ולטקס, מספקים חוויית שינה מאוזנת וטובה. הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את המזרן לצרכים שלנו או לבעיה הרפואית שלנו (במידה ויש כזו) וכך לשפר את איכות השינה ובכך גם את איכות חיינו.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.