forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
ייצור ושמירה נכונה על שיניים תותבות
שיניים תותבות מהוות תחליף נפוץ עבור אלו אשר איבדו את שיניהם. בכתבה זו תמצאו מידע על תהליך ההכנה של השיניים התותבות וכן טיפים להרגלי שמירה נכונים.
לקריאה
טיפולי שיניים משקמים בגיל השלישי
איכות חיים היא גורם בעל חשיבות רבה מאוד בכל שלב בחיים, אך אין ספק שכאשר מדובר בגיל השלישי – הקריטיות של הקפדה על תנאי חיים נאותים הופכת לגבוהה ביותר.
לקריאה
חשיבות השמירה על הבריאות בגיל השלישי
בגיל השלישי גוף האדם מתחיל להאיץ את קצב ההזדקנות. כולנו רוצים להאריך ימים, ואף אחד לא באמת רוצה להיות זקן... אך ניתן להתעודד. כי כיום, בעידן בו תוחלת החיים עולה, גם איכות החיים משתפרת והולכת. וניתן לנקוט בפעולות שונות לשם שמירה על הבריאות.
לקריאה
רפואת כאב לגיל השלישי
מדוע מרפאת כאב מצליחה במקום בו מומחים אחרים לא מוצאים את הפתרון? רפואת כאב היא ענף של רפואת המומחים שהוא ייחודי במהותו. בעוד שאורתופדיה, נוירוכירורגיה ואף-אוזן-גרון הנם מקצועות ניתוחיים, רפואת כאב לא רק שאינה ניתוחית אלא לרוב מצליחה למנוע ניתוחים.
לקריאה
דיאטה בגיל השלישי – מידע והמלצות
כאשר הגוף שלנו הולך ומתבגר, התזונה והדיאטה שלנו נהיית חשובה ומשפיעה יותר על הגוף שלנו מיום ליום. ישנם המון סוגים של דיאטה, הרוב הגדול מדברים על הרזיה והורדת משקל עודף, דיאטות לספורטאים אשר לפעמים מנסות להעלות את מסת הגוף, אך כאשר אנחנו מדברים על דיאטה בגיל השלישי.
לקריאה
בדיקת פוריות לגבר בגיל השלישי
לאנשים רבים חשוב להביא ילדים או לפחות לברר האם יש ביכולתם להביא ילדים בעתיד בגילאים שונים, ובין היתר גם בגיל השלישי. נושא פוריות הגבר בגיל זה הינו בעל השפעה רבה על היכולת להביא ילדים, ובמאמר זה נסקור את תחום בדיקת הפוריות תוך התמקדות בגיל השלישי.
לקריאה
בעיות נפוצות בגיל השלישי
בגיל השלישי יש לשים לב בעין בוחנת את השינויים הפיזיולגיים אותם עוברים המבוגרים בגיל השלישי, על השינויים, הטיפול והבעיות הנפוצות נסקור במאמר הבא.
לקריאה
כל מה שרציתם לדעת על צינתור לב
בגיל השלישי הגוף שלנו נחלש ולכן הוא חשוף יותר למחלות וליקויים בגוף. אחת מהמערכות העדינות ביותר והחשובות ביותר בגוף היא מערכת הדם שבמרכזה הלב. כשהמערכת נפגעת או נחסמת, חשוב לדעת מה צריך לעשות.
לקריאה
יתרונות שתיית מי לימון בבוקר לגיל השלישי
לא כולם יודעים אבל ישנו משקה אשר שומר על עורנו זוהר, עוזר למערכת העיכול, יכול להוביל להרזיה, עמוס בויטמין C, ומחירו כמעט חינם. אם קישרתם את כותרת הכתבה למיץ אז אתם צודקים, מדובר במי לימון!
לקריאה
כריות שינה המקלות על כאבי עורף וגב
כריות השינה משפיעות על מגוון תחומים. חשיבות כרית השינה אפילו עולה כשמדובר על בני הגיל השלישי, בקרבם יש להקפיד אף יותר על מזרנים אורתופדיים וכרית שינה מתאימה.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.