forums

כל היתרונות במטפלת סיעודית דוברת עברית

טיפול סיעודי ניתן על ידי אנשי מקצוע מוסמכים והוא מתאים לכל מי שזקוק לסיוע בביצוע פעולות היום יום. במאמר הבא נציג את היתרונות של טיפול מן הסוג הזה ונבין מדוע כדאי לבחור מטפלת סיעודית דוברת עברית
 
כל היתרונות במטפלת סיעודית דוברת עברית
קשישים שהגיעו לגיל פרישה יכולים להשתמש בגמלת סיעוד מטעם המוסד לביטוח לאומי על מנת להעסיק מטפלת. שירותי סיעוד ניתנים על פי החוק לכל מי שזקוק לסיוע של אדם אחר בביצוע פעולות היום יום: האכלה, רחצה, טיפול בבית, ליווי בבדיקות רפואיות ועוד. יש גם שירותים המיועדים למי שזקוקים לשירותי משק בית בלבד, אולם הם לא מגובים בגמלה מטעם המוסד לביטוח לאומי. טווח ההשגחה יכול לנוע בין שעות אחדות ולהגיע ל-24 שעות ביממה.

מומלץ להעסיק מטפלת סיעודית דוברת עברית וכך ליהנות מיתרונות רבים:

א. תקשורת עם המטופל ובני המשפחה – בראש ובראשונה, מטפלת דוברת עברית יכולה לתקשר בקלות עם המשפחה ועם המטופל בעצמו. המטפלת משגיחה על המטופל במשך שעות ארוכות ביום ולכן כדאי שהיא תדבר את השפה. המטפלת אחראית לא רק על השירות הסיעודי, אלא גם על שעות הפנאי והבילוי. מטפלת דוברת עברית יכולה לעדכן את המשפחה לגבי בעיות מסוימות, לשמור על קשר עם הרופא ולעזור למטופל להתגבר על קשיים ספציפיים.

ב. מעקב אחר הוראות הטיפול – מטפלת דוברת עברית יכולה לקרוא את הוראות הטיפול ולעקוב אחר הנחיות הכדורים והתרופות ללא עזרה. ההסמכה והניסיון של המטפלת תורמים במתן שירותי סיעוד לקשישים ובעלי מוגבלויות. יש מקרים בהם מטפלת דוברת עברית יכולה אפילו להציל את חיי הקשיש ולמנוע נזקים בלתי הפיכים.

ג. קריאה לעזרה – מטפלת סיעודית נמצאת ליד הקשיש ותפקידה הוא לזהות את הצורך בקריאה לעזרה. מטפלת דוברת עברית תיצור קשר בקלות עם הגורמים המוסמכים. היא יכולה לחייג למשטרה, למד"א או לאמבולנס פרטי ולעדכן גם את המשפחה בזמן אמת. פעולות בסיסיות אלו יהיו קשות למטפלת שאינה דוברת את השפה המקובלת.

איך מוצאים מטפלת סיעודית דוברת עברית?

היתרונות של מטפלת דוברת עברית מוכיחים שכדאי להשקיע את הזמן והמשאבים בהעסקתה. בני משפחה של קשישים הזקוקים לעזרה סיעודית יכולים לפנות לחברות העוסקות בתחום, להיעזר במידע המופיע באתר המוסד לביטוח לאומי ולהתייעץ עם גופים סוציאליים. תחום הסיעוד כפוף להוראות החוק והוא מאפשר גם תיאום של שירותי השגחה בתשלום על ידי אחיות פרטיות.

אחות או מטפלת סיעודית גורמים לקשיש להרגיש שהוא בידיים טובות. בני המשפחה צריכים לדאוג להקנות לקשישים ולבעלי מוגבלויות את התנאים הנוחים ביותר, גם מבחינת הכשרה ומקצועיות וגם מבחינת שפה. הפרטים הקטנים עושים הבדל משמעותי בשירותי סיעוד וכדאי לקחת אותם בחשבון. מומלץ לבדוק מה ההכשרה של המטפלת, איזה ניסיון יש לה והאם היא דוברת עברית ברמה נאותה. 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
השפעות הקורונה על הבדידות בבתי-אבות
הדרך להתמודד עם השפעות הבדידות בבתי אבות היא לייצר פעילויות עבור קשישים בגילאים שונים ובעיקר להיות קשובים לצרכים שלהם. גם כיום שהתחלנו לחזור לשגרה, עדיין יש לשמור על כללי הבטיחות.
לקריאה
איך מקבלים טיפול פליאטיבי בבית?
בשנים האחרונות עולה המודעות לחשיבות מתן טיפול פליאטיבי שמטרתו להקל על ההתמודדות של המטופל והקרובים לו עם מחלה מסכנת חיים תוך דגש על הפחתת התסמינים שקשורים למחלה ולטיפולים שניתנים לחולים אלה. הטיפול הינו הוליסטי ומשלב טיפול סיעודי, רפואי ורגשי כדי לסייע למטופל ולבני משפחתו בהתמודדות עם המחלה.
לקריאה
מהם הסימנים לירידה בשמיעה אצל מבוגרים?
ירידה בשמיעה היא תופעה שכיחה בקרב בני ובנות הגיל השלישי, ופוגעת ב-30% מן המבוגרים לאחר גיל 65. הסיבות לירידה בשמיעה הן רבות ומגוונות, החל מסיבות גנטיות, סביבתיות דוגמת חשיפה ממושכת לרעשים חזקים, בריאותיות- עקב מחלה או פגיעה, כתוצאה מטיפול תרופתי מתמשך וסיבות נוספות.
לקריאה
איך להתמגן מווירוס הקורונה בגיל מבוגר?
וירוס הקורונה תקף את כולנו בחודשים האחרונים, אם בבידוד, בהשבתת העסק ועוד – אך כיצד לשמור על סבא וסבתא או כיצד להתמגן מפניו בגיל מבוגר רבים מאיתנו עוד שואלים.
לקריאה
בית אבות סיעודי
בתי אבות סיעודיים יכולים לשנות את איכות חייו של אהוב לבכם. אם אתם כבר לא מצליחים לעזור לו ויש גורמים רפואיים שממליצים לו להיות בבית אבות סיעודי כדאי לשקול זאת היטב. זה בדיוק הזמן להבין מהו, כיצד אפשר לבחור אותו נכון ולמה הוא כל כך חשוב לאיכות חיי המבוגר.
לקריאה
התנדבות בסיעוד לגיל השלישי
אם אתם נמצאים במצב שבו אתם מחפשים כיצד אפשר לתרום ולתת מעצמכם אז התנדבות לשירותי סיעוד לגיל השלישי יתאימו לכם, התנדבות כזו לגיל השלישי יאפשרו למטופלים לנהל את החיים בצורה הרבה יותר טובה, אז יהיה כדאי לכם לחשוב היטב על הבחירה שלכם ולשים לב שאתם עושים כל מה שאתם יכולים.
לקריאה
סימנים לסרטן המעי הגס
סרטן המעי הגס הוא שם גולל לגידולים במעי הגס, ברקטום או בתוספתן. זהו סוג הסרטן השלישי בשכיחותו בעולם והשני בשכיחותו בישראל כשבכל שנה מתגלים בארץ כ-3500 חולים חדשים. במאמר הבא ננסה להבין את גורמי הסיכון והסימנים לזיהוי מוקדם שלו.
לקריאה
תכנית הסיעוד החדשה
חוק הסיעוד האחרון, אשר נחקק ב-2018 הביא עמו בשורה של ממש עבור האוכלוסייה הקשישה המדינה. הרפורמה כוללת שורה של תקנות שנועדו להיטיב עם אוכלוסייה זו הן מבחינת גובה הקצבאות והן מבחינת הגדלת מספר שעות הטיפולים הסיעודיים.
לקריאה
העסקת עובד סיעודי ישראלי או זר
כאשר אתם או בני משפחתכם זקוקים לטיפול סיעודי, ואתם זכאים לסיוע לפי חוק הסיעוד, אתם צריכים לבחור בין מטפל ישראלי למטפל זר. ההבדלים ביניהם גדולים מאוד, הן במחיר והן במאפיינים של המטפל, ובמאמר זה ננסה להציג כמה שיותר מידע שיעזור לכם לבחור בין העסקתם.
לקריאה
אפוטרופוס – על הכשרות המשפטית והליך המינוי
אנשים בקרב האוכלוסייה המבוגרת שבינינו, מבוגרים, קשישים, סיעודיים ואחרים עם מוגבלויות פיזיות ו/או נפשיות שונות נדרשים במרבית המקרים לקבל עזרה ותמיכה צמודה שתסייע להם בהתנהלות יומיומית השוטפת.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.