forums

הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסגרת מתאימה לקשישים

ההורים חשובים עבור כולנו, והשלב המורכב בחייהם, כאשר הם לא מסוגלים יותר לדאוג לעצמם באופן עצמאי לגמרי – הוא שלב קשה עבור כל אחד ומדובר בהתמודדות בפני עצמה
 
הגורמים החשובים ביותר בבחירת מסגרת מתאימה לקשישים
אך חשוב מאוד לא להתמקד ברגשות האישיים ולעשות את הדבר הנכון ולדאוג קודם כל לכך שצרכי ההורים או הסבים ימולאו בצורה נאותה.

 

ישנם סוגים שונים של מסגרות המתאימות לבני הגיל השלישי, חלקם מעניקים יותר חופש פעולה מאחרים, בעוד שבמקרים אחרים יש צורך בפיקוח צמוד אחר מצבו והתנהלותו היומיומית של הקשיש. כאשר מבררים כיצד למצוא פיתרון סיעודי לקשישים יש לקחת בחשבון המלצות של רופאים שונים העוקבים אחרי מצבו של האדם. בנוסף, כדאי שלא להיות מקובעים על רעיון ספציפי אחד, כדאי לבדוק מראש כמה אופציות ולהתגמש בהתאם לצרכי האדם הקשיש.

 

מה עדיף - בית אבות סיעודי או הוסטל לחיים עצמאים?

אחת הבחירות העיקריות שעושים – זה האם להשאיר את הקשיש בביתו ולהסתייע במטפל או מטפלת, או להעביר למוסד מותאם? ההחלטה צריכה להתבצע בשיתוף עם הקשיש (משום שכאשר יש בחירה כזאת, סימן שהוא צלול דיו להבין את השינויים העומדים להתרחש בחייו) והרופאים. במקרים מסוימים מספיק להתקין כפתורי אזעקה ברחבי הבית ולשכור את שירותיה של מטפל או מטפלת בעלי יכולות והשכלה מתאימים), אך לפעמים הדרישה הינה לשינויים קיצוניים יותר.

 

כמו כן, אי אפשר לשכוח את העניין הכלכלי, לכל קשיש יש כמה קרובים, ועל מנת להגיע להחלטה שתואמת את האינטרסים של האדם ואת היכולות הכלכליות של קרוביו, יש לשקול לעומק את כל האלמנטים שישתנו בחיים ולעשות את הדבר הטוב ביותר.

 

יתרונות של בית אבות סיעודי לעומת טיפול ביתי

למרות שבמבט ראשון ניתן לומר שהאפשרות להישאר בבית היא עדיפה – לא תמיד כך הוא הדבר. בעיקר כאשר מדובר באנשים מבוגרים שנותרו לבד (ללא בן או בת הזוג) תחת קורת הגג שבא היו צעירים ומאושרים. שהות במקום זה יכולה לגרום לתחושת ריחוק, בדידות ולבסוף לדיכאון. לעומת זאת, כאשר אדם מבוגר עובר להתגורר במסגרת מותאמת, הוא נחשף לחוויות חדשות, אנשים חדשים בני גילו, איתם הוא יכול לפתח יחסי חברות ולפעמים אפילו מערכות יחסים רומנטיות. במילים אחרות, יש שיגידו שזה עדיף להם. מצד שני, במידה והאדם מרגיש טוב בפני עצמו, ויש לו שגרת חיים שעוזרת לו להישאר פעיל ובריא – במקרים אלה אין צורך לקרוע אותו או אותה משגרה זו.

 

בשורה התחתונה, כאשר מתחילים להתעמק בנושא כיצד למצוא פיתרון סיעודי לקשישים – יש להכיר היטב את האדם ולבחור את המסגרת בהתאם לצרכיו המיוחדים. כמו כן, הסתייעות בייעוץ של חברת סיעוד המכירה לעומק את נושא הגיל השלישי יכול להיות מועיל ביותר. באתר "בגילנו" תוכלו לקבל המלצות והצעות מגורמים המוסמכים להעניק מסגרות מותאמות לגיל הרביעי ולהיות בטוחים שאתם בוחרים בפיתרון המתאים ביותר עבור הקרוב שלכם ועבור כל המשפחה.

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ועד בית חיצוני לדיירים מבוגרים
אי אפשר להתעלם מהעובדה שככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו מעוניינים לנצל את הזמן שלנו בתבונה לדברים אותם אנו אוהבים. אם בעבר, נהגנו להיות מעורבים בכל הקשור אל הבניין המשותף וועד הבית, כיום רוב המבוגרים מעדיפים לשכור את שירותיה של חברה חיצונית לניהול ועד הבית.
לקריאה
ציוד חירום שכדאי להחזיק בבית בגיל השלישי
אין זה סוד שבני הגיל השלישי חשופים יותר לסיכונים ומצבי חירום בריאותיים. הצטיידות מבעוד מועד בציוד חירום עשויה להתגלות כצעד מציל חיים. איזה ציוד חירום כדאי ומומלץ להחזיק בבית? לפניכם המדריך.
לקריאה
הכינו את ביתכם לקראת הפנסיה
עבור לא מעט אנשים, הפנסיה היא תקופה לא פשוטה. שנים שאותם אנשים יוצאים לעבוד מדי בוקר וחוזרים אחר הצהריים, מרגישים שהם עושים משהו חשוב, מרגישים רלוונטיים, והנה פתאום הם צריכים לחפש מה לעשות, כיצד למלא את הזמן.
לקריאה
בירוקרטית אשרת עבודה למטפלת סיעודית
מטפלת סיעודית תהיה הידיים והרגליים של היקירים שלכם והיא תוכל לספק להם את החיים שהם באמת צריכים. הזנה, הלבשה, רחצה וכל פעולה אחרת שהיקירים שלכם יזדקקו, מטפלת סיעודית תוכל להיות שם בשבילם ולבצע. הבעיה הכי גדולה היא דווקא ההליך הבירוקרטי שתצטרכו לעבור לקבלת האישור ועל כך נדבר במאמר זה.
לקריאה
המלצת טכנאי מזגנים לחימום וקירור הבית לבני גיל הזהב
תפעול יעיל של המזגן יכול להיות מאוד משמעותי בחיי היום יום. קבלו עצות של טכנאי מזגנים לבני גיל הזהב.
לקריאה
שיפוץ חדרי רחצה ושירותים בהתאמה לגיל השלישי
עצות וטיפים חיוניים לביצוע טרם שיפוץ חדר האמבטיה והשירותים של בני הגיל השלישי
לקריאה
התאמת מקרר לבני הגיל השלישי
שוב צריך טכנאי מקררים? האם יש חשיבות להתאמת המקרר לגיל השלישי?
לקריאה
שיפוץ המטבח בגיל השלישי
למרות קשיים פיזיים וגם ארגוניים, יש כמה דרכים לעבור את השיפוץ בהצלחה והתוצאות יכולות להיות שימושיות ויעילות במיוחד. מטבחי יוקרה לבני הגיל השלישי זה הדבר שיכול לשפר משמעותית את הבית כולו ויחד איתו, את כל איכות החיים.
לקריאה
פרויקט הניידת להצלת ראייה של קשישים
לקריאה
ביטוח אחסון תכולת דירה לגיל השלישי
ביטוח אחסון תכולת דירות מתייחס לכל הציוד החשוב שאותו בוחר הלקוח להעביר למחסן. הביטוח קריטי עבור מבוגרים בגיל השלישי כי יש לו יתרונות רבים וכדאי להתייעץ לגבי עם אנשי המקצוע הנבחרים.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.