forums

דגשים לרכישת ספות לבני הגיל השלישי

עם המגוון העצום הקיים בתחום הספות קשה לקחת החלטה על הספה האיכותית והטובה ביותר לכם. כשאתם בוחרים ספה יש להתחשב בלא מעט דברים, לפרטים נוספים – היכנסו לקרוא.
 
דגשים לרכישת ספות לבני הגיל השלישי

הדגשים החשובים לרכישת ספות עבור בני הגיל השלישי

תמיד כשצריך ללכת ולקנות ספות חדשות, חשוב מאד להקפיד על הנוחיות שלהן. אולם, במידה ואתם בני או בנות הגיל השלישי, הרי שהדבר חשוב וקריטי בצורה יוצאת דופן. בגיל מבוגר יותר, הגוף משתנה, ואיתו גם הצרכים שלנו. הספות שאתם רוכשים ,צריכות להיות נוחות יותר וגם מותאמות אישית יותר לצרכים שלכם. דברים שאולי יכולתם להתפשר עליהם בעבר, הם בגדר חובה כעת. שימו לב שאתם לא מצפים כמובן לקנות ספה חדשה ולהחליף אותה אחרי שנה רק כי היא לא נוחה לכם, כי חבל סתם להוציא כל כך הרבה כסף. לכן, עוד לפני שאתם הולכים לקנות ספות חדשות, הנה כמה דגשים חשובים לרכישת הספות המתאימות עבורכם בגיל מתקדם.

 

גובה ועומק

ההקפדה על ישיבה נכונה היא קריטית במיוחד בגיל השלישי, ויש לוודא כי הספות שאתם רוכשים, מאפשרים לכם לשבת בצורה יציבה וגם נוחה. איך בודקים זאת? שבו על הספות בחנות הרלוונטית. נסו לראות את זווית הישיבה שלכם. האגן שלכם צריך להיות צמוד לחלק האחורי של הספה, כשהגב נשען בנינוחות על גבי המשענת. במקביל, הרגליים שלכם צריכות להיות מונחות בקלות על הרצפה בזווית שנוחה לכם בלי שום מאמץ. אם זה המצב - זו בהחלט ספה שמומלץ עבורכם. קחו בחשבון שכיום ישנן גם ספות צרות יותר או עמוקות יותר בהתאם לצורך שלכם, אך בכל מקרה זהו הסעיף שעליו אסור להתפשר שבום פנים ואופן.

 

רכות הכריות 

האינסטינקט של כולנו הוא תמיד לקנות ספות רכות יחסית שהן מפנקות יותר ונעימות יותר, בוודאי בגיל מבוגר. עם זאת שימו לב לעוד דגש חשוב בנוגע לרכות הכריות של הספה, כי זה נוגע לקימה מהן. בגיל השלישי, זה יכול להיות קצת יותר קשה לעתים להתרומם מתוך הספה, והדבר נכון במיוחד למבוגרים בעלי משקל עודף. במקרים הללו, כריות לספה שהן רכות מאד, עלולות לגרום לנו "לשקוע" בתוך הספה, הודבר עלול להקשות יותר על הקימה. לכן, כדאי שלא לבחור לעתים בספות שהן רכות מידי שיקשו עליכם להתרומם. רצוי מכל מקום להתנסות בספות בעלות מידת רכות שונה כדי לקבל את ההחלטה המתאימה.

 

ספות עם משענת

מומלץ בחום לבחור ספות נפתחות שיש להן גם משענת שניתן להוציא מהחלק התחתון שלהן. (שימו לב שכדאי לא לבלבל זאת עם ספות נפתחות מסוג אחר שהן אלו שנפתחות לכדי מיטה של ממש). מדובר על ספות נפתחות עם משענת אשר יאפשרו גם לרגליים שלכם לקבל תמיכה הולמת, והדבר מקל במיוחד על הגוף לנוח. שימו לב שבמקרים הללו, המשענת שיוצאת מתוך הספה חייבת לתמוך בכל כף הרגל שלכם ולא רק בחלק ממנה.

 

לבחור במשענת המתאימה 

עוד היבט חשוב מאד לבחירת הספות שלכם בגיל מתקדם, קשור כמובן במשענת של הספה. המשענת של הספה חייבת לתמוך בכל חלקי הגוף שלכם. מומלץ בחום שבגיל מתקדם, המשענת תוכל לתמוך גם בצוואר שלכם, ולא רק בגב התחתון והעליון. כדאי לעתים לשים לב אם כן לגובה של הספה ולגובה של המשענת שלה, לפני שבוחרים בדגם כזה או אחר. עם זאת את הנשוא זה גם אפשר לעתים לפתור בקלות כי ניתן לרכוש משענות נפרדות שמניחים על הספה, כדי לקבל תמיכה טובה יותר.

 

וכמה זמן כדאי להתנסות?

כשאתם רוצים לרכוש ספות נפתחות עבור הבית שלכם, שימו לב שכדאי כמובן להתנסות בישיבה עליה ואפילו בשכיבה עליהן במקום שבו מוכרים אותן. רצוי תמיד להתנסות בישיבה על הספה למשך כמה דקות ובמצבים שונים, כדי להבין האם זו הספה הטובה ביותר עבורכם.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ועד בית חיצוני לדיירים מבוגרים
אי אפשר להתעלם מהעובדה שככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו מעוניינים לנצל את הזמן שלנו בתבונה לדברים אותם אנו אוהבים. אם בעבר, נהגנו להיות מעורבים בכל הקשור אל הבניין המשותף וועד הבית, כיום רוב המבוגרים מעדיפים לשכור את שירותיה של חברה חיצונית לניהול ועד הבית.
לקריאה
ציוד חירום שכדאי להחזיק בבית בגיל השלישי
אין זה סוד שבני הגיל השלישי חשופים יותר לסיכונים ומצבי חירום בריאותיים. הצטיידות מבעוד מועד בציוד חירום עשויה להתגלות כצעד מציל חיים. איזה ציוד חירום כדאי ומומלץ להחזיק בבית? לפניכם המדריך.
לקריאה
הכינו את ביתכם לקראת הפנסיה
עבור לא מעט אנשים, הפנסיה היא תקופה לא פשוטה. שנים שאותם אנשים יוצאים לעבוד מדי בוקר וחוזרים אחר הצהריים, מרגישים שהם עושים משהו חשוב, מרגישים רלוונטיים, והנה פתאום הם צריכים לחפש מה לעשות, כיצד למלא את הזמן.
לקריאה
בירוקרטית אשרת עבודה למטפלת סיעודית
מטפלת סיעודית תהיה הידיים והרגליים של היקירים שלכם והיא תוכל לספק להם את החיים שהם באמת צריכים. הזנה, הלבשה, רחצה וכל פעולה אחרת שהיקירים שלכם יזדקקו, מטפלת סיעודית תוכל להיות שם בשבילם ולבצע. הבעיה הכי גדולה היא דווקא ההליך הבירוקרטי שתצטרכו לעבור לקבלת האישור ועל כך נדבר במאמר זה.
לקריאה
המלצת טכנאי מזגנים לחימום וקירור הבית לבני גיל הזהב
תפעול יעיל של המזגן יכול להיות מאוד משמעותי בחיי היום יום. קבלו עצות של טכנאי מזגנים לבני גיל הזהב.
לקריאה
שיפוץ חדרי רחצה ושירותים בהתאמה לגיל השלישי
עצות וטיפים חיוניים לביצוע טרם שיפוץ חדר האמבטיה והשירותים של בני הגיל השלישי
לקריאה
התאמת מקרר לבני הגיל השלישי
שוב צריך טכנאי מקררים? האם יש חשיבות להתאמת המקרר לגיל השלישי?
לקריאה
שיפוץ המטבח בגיל השלישי
למרות קשיים פיזיים וגם ארגוניים, יש כמה דרכים לעבור את השיפוץ בהצלחה והתוצאות יכולות להיות שימושיות ויעילות במיוחד. מטבחי יוקרה לבני הגיל השלישי זה הדבר שיכול לשפר משמעותית את הבית כולו ויחד איתו, את כל איכות החיים.
לקריאה
פרויקט הניידת להצלת ראייה של קשישים
לקריאה
ביטוח אחסון תכולת דירה לגיל השלישי
ביטוח אחסון תכולת דירות מתייחס לכל הציוד החשוב שאותו בוחר הלקוח להעביר למחסן. הביטוח קריטי עבור מבוגרים בגיל השלישי כי יש לו יתרונות רבים וכדאי להתייעץ לגבי עם אנשי המקצוע הנבחרים.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.