forums
לימודים והעשרה למבוגרים
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושא לימודים למבוגרים, לימודים אקדמאים ולימודי העשרה לגיל הזהב.
אולי יעניין אתכם גם :
אף פעם לא מאוחר להתחיל ללמוד אנגלית
מדוע דווקא עכשיו כדאי לשפר את ידיעת השפה האנגלית
לקריאה
קורס ניהול רשתות לגיל הזהב
קורס ניהול רשתות מהווה את דלת הכניסה למי שרוצה לעסוק בתחום המחשבים. מהו מהלך הקורס, מהם תכניו וכיצד משתלבים בו בני גיל הזהב? את כל התשובות תמצאו כאן.
לקריאה
5 טיפים לבחירת מכונת תפירה בגיל מבוגר
אם אתם בגיל הזהב ומתחשק לכם לפנק את עצמכם עם איזו מכונת תפירה איכותית או מכונה מתקדמת במיוחד המצוידת ביכולות חדשניות שבעבר ניתן היה רק לחלום עליהן, הגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם נספק לכם חמישה טיפים שיסייעו לכם לבחור מכונת תפירה חדשה בקלות וביעילות.
לקריאה
5 טיפים לעבודה עם מכונת תפירה לגיל השלישי
בין אם אתם מתכוונים לעשות בימים אלה את הצעדים הראשונים שלכם בעולם התפירה ובין אם מכונת התפירה היא החברה הכי טובה שלכם, אין לנו ספק בכלל שתמיד יש משהו חדש שניתן ללמוד על התחום. דגש מיוחד על כל מה שקשור לעבודה עם מכונות תפירה. במאמר שלפניכם נספק לכם חמישה טיפים פשוטים ומחכימים שיעזרו לכם לייעל את העבודה שלכם עם המכשיר המופלא הזה, טיפים הרלוונטיים במיוחד לבני גיל הזהב. קריאה נעימה ותפירה נעימה אף יותר.
לקריאה
תחביבים מיוחדים בגיל השלישי
בגיל הזהב, בו רוב האוכלוסייה כבר פרשה ויצאה לפנסייה, יש זמן פנוי רב. רבים ממלאים את זמנם הפנוי בעזרת תחביבים, בין אם הם תחביבים שליוו אותם בכל החיים או כאלה שהתפתחו בזמן האחרון. ישנו ערך רב לתחביבים ועיסוקים בגיל השלישי, תחביב שומר על מצב רוח מרומם, ממלא את השעות הריקות והזמן הפנוי ומשב הנאה רבה לפנסיונרים וגמלאים רבים.
לקריאה
חסכונות לגיל הזהב בשנת 2016
שנת 2016 התחילה בצורה סוערת מאד בבורסות העולם. איך הגיל השלישי יוכל לשמור על חסכונותיו?
לקריאה
סדנת פיסול סביבתי לגיל הזהב
גיל הזהב אינו בהכרח דבר רע. אפשרויות רבות שלא היה באפשרותנו לעשות בגיל צעיר יותר, מפאת חוסר זמן וכסף, פתוחות בפנינו ואנו יכולים לבחור כיצד להעביר את הזמן שלנו ואף להנות ממנו.
לקריאה
פעילות סטודנטיאלית למען קשישים
סטודנטים יכולים להתנדב בבתי אבות ברחבי הארץ ולהשתתף במגוון רחב של פעילויות למען הקשישים. מטרת ההתנדבות היא ליצור מערך חונכות לאזרחים ותיקים והפעילויות כוללות ביקורים תקופתיים, משחקים, סיוע ועוד
לקריאה
אף פעם לא מאוחר מדי ללמוד לנהוג
עבור רוב האנשים, כשאנחנו מזכירים את המושג לימודי נהיגה, התמונה שקופצת לראש היא תמונה של מתבגר בגילאי העשרה, יושב צמוד להגה לצד מורה נהיגה מבוגר, ומנסה ללמוד בצורה נואשת כיצד לנהוג בכדי לקבל את סמל הסטטוס הנחשק ביותר עבור צעירים מתבגרים – רישיון נהיגה.
לקריאה
בניית אתרי אינטרנט בגיל מבוגר
בניית אתרי אינטרנט נשמעת, אולי, כמו עבודה קשה, אבל היום, עם כל המערכות והאפליקציות שקיימות בשוק, כל אחד יכול להקים אתר. איך בדיוק ומה צריך בכל זאת לדעת כדי להצליח? את כל התשובות תמצאו כאן.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.