forums

אם לסבא היו גלגלים

כל המידע אודות רכישת רכב מותאם למבוגרים
 
אם לסבא היו גלגלים
רבות נאמר על נהיגה של אנשים מבוגרים, אך בסופו של דבר, התחבורה הציבורית אינה מספקת להם מענה הולם, וכדי לשמור על עצמאותם הם צריכים להחזיק ברכב. השאלה היא רק איזה רכב? 

בגיל השלישי הערנות יורדת, גם הראייה כבר אינה כשהייתה פעם, ולכן מתרחשות תאונות שהן תוצאה של חוסר תשומת לב. נהיגה ברכב קטן מאפשרת לצמצם סכנות רבות, מקלה על הנהיגה ומאפשרת להקטין עלויות. 

רכבים פשוטים להפעלה 

היות וקשה יותר ויותר לאנשים מבוגרים לשמור על קואורדינציה טובה ולהפעיל מכשירים מורכבים, יש לבחור עבורם את הרכב הפשוט ביותר להפעלה. חשוב שנהגים מבוגרים ינהגו ברכבים אוטומטיים, בהם מאוד ברור היכן נמצאים דברים הכרחיים כגון איתות, מזגן ורדיו. כשיש פחות פעולות שצריך לבצע, יש פחות מקום לטעויות. מגמת הפשטת הנהיגה היא שמנחה את כל יצרניות הרכב, ומדי שנה יוצאות אל השוק מכוניות יותר ויותר פשוטות לנהיגה. לאור האמור, רכב אוטומטי חדיש וקל להפעלה זה הכיוון שצריך להנחות את בחירת הרכב. 

רכבים שפחות חשופים לתקלות 

אנשים מבוגרים מתקשים להתמודד עם ספקי שירות כגון מוסכניקים, וקשה להם לעמוד במצבים בהם הרכב פשוט נעמד באמצע הדרך. מסיבה זו חשוב לרכוש עבורם רכבים אמינים. המגמה של כל יצרניות הרכב כיום היא להעמיד לרשות הצרכנים סוס עבודה שלא נכנס למוסך, אלא אם לצורך טיפול שגרתי. חלק מהיצרניות אכן מצליחות, וחלק פחות. ישנם רכבים הנהנים משם של אמינות, ואלו שפותחים את רשימת האמינות הם הרכבים היפנים – טויוטה, מאזדה, ניסאן וסוזוקי. בנוסף, ככל שהרכב חדש יותר, כן הסבירות לתקלות הולכת ויורדת. כמובן שגם מזל משחק כאן תפקיד חשוב, אך בכל מקרה יש פחות סיכוי שמנוע של רכב חדש ייכבה באמצע הנסיעה מאשר רכב ישן יחסית. 

פנייה לרכבים קטנים 

רכבים קטנים מקלים הן על הנהיגה והן על החנייה. הממדים הקטנים שלהם משאירים להם שפע של מקום בכל נתיב, וקל משמעותית למצוא חניה לרכב קטן מאשר לרכב גדול. בנוסף, ישיבה גבוהה מאפשרת שדה ראייה רחב יותר ושליטה טובה יותר בכביש. מעבר לכך, פוטנציאל הנזק של רכב קטן בשעת תאונה קטן יותר ממה שרכב גדול עלול לגרום (כמובן שהדבר תלוי בסוג התאונה). אם כל אלו לא מספיקים, אז במרבית המקרים אין לאנשים מבוגרים סיבות טובות להחזיק רכב גדול, שכן הם לא צריכים מקום לעגלה של תינוק. 

מוזילים עלויות

במרבית המקרים, רכבים קטנים עולים פחות מרכבים גדולים, ובהתאם גם צריכת הדלק, עלות הביטוחים והוצאות נוספות מצטמצמות. בצורה זו אפשר לחסוך כסף רב על תחזוקת רכב, וחיסכון זה מגיע בדיוק בזמן, שכן רמת ההכנסות אחרי הפרישה יורדת בצורה משמעותית יחסית. 

אז מהו הרכב המושלם לאנשים אחרי גיל פרישה? 

מכל האמור לעיל ניתן לסכם ולומר שהרכב המתאים ביותר למבוגרים הוא מסוג מיני, חסכוני בדלק, מתוצרת אחת היצרניות היפניות, והכי חשב – חדיש. במקרים בהם אין לכם כסף לרכישת רכב חדש, כדאי לשקול פנייה לחברת ליסינג כדי שתוכלו ליהנות מרכב חדש בכל זאת.

המאמר באדיבות: אלפא ליסינג - שירותי מכירת רכבים - עסקאות ליסינג מגוונות.
 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.