forums

חם בבית

קמינים בבית - כדי שיהיה חם בבית
 
חם בבית
ביקור הנכדים בבית מהווה מקור גדול לשמחה ואושר. כדי שביקורים אלה ימשיכו לאורך שנים ארוכות, ולנכדים יהיה כיף לבוא אליכם צריך לתחזק את המשפחתיות הזו כל הזמן. אל תחסכו מהם סיפורים מהמשפחה, ובמיוחד סיפורים על הוריהם שהיו בגילם. הילדים אוהבים לשמוע איך אבא או אמא היו כשהיו בגילם, מה עשו, על מה חלמו, איזה מעשי קונדס עשו, מתי היתה להם החברה או החבר הראשונים, מתי היה צריך לרוץ איתם לרופא, ואיזה הישגים היו להם. את האחדות המשפחתית יש לבנות ברציפות כדי שיהיה לנכדים מעניין להגיע כל הזמן. אחת הדרכים היפות לגרום לביחד הזה לשרור לשנים ארוכות הוא על ידי עיצוב הבית כך שיהיה מזמין לכל המשפחה. קמינים, למשל, יכולים להיות מוקד משיכה מעולה לימי החורף הקרים. 

התקנת קמינים בבית 

התקנת קמינים בבית לקראת החורף יכולה להפתיע את הנכדים שיגיעו אליכם, וירצו להתחמם ליד קמין העצים החדש שלכם, ולשמוע סיפורים אודות המשפחה והמדינה. התקנת קמינים איננה משימה מסובכת, וישנן חברות רבות העוסקות בכך. ההיצע של קמינים בשוק כיום הוא גדול, וניתן לבחור בקמינים בגדלים שונים על פי המקום שיש לכם בבית. קמינים ניתן להתקין גם בדירות וגם בבתים פרטיים. 

יש שלושה סוגים של קמינים שניתן להתקין בבית:

- קמינים שמחוממים עם עצים 
- קמינים שמחוממים עם גז 
- קמינים שמחוממים עם חשמל 

קמין עצים הוא אולי הקמין הרומנטי והיפה מכולם מבחינת הבערה שלו, אבל הוא מצריך רכישת עצים, והכנסתם לקמין בזמן הפעלתו. בנוסף, יש צורך להתקין ארובה למידוף העשן אל מחוץ לבית, ולא תמיד זה אפשרי בדירות המצויות בבתים משותפים. למי שלא יכול להתקין קמינים עם עץ או שאינו מעוניין בכך יכול להתקין קמין הפועל על גז, שהחום והמראה שלו ייחודיים ויוצרים אווירה חמה ומלכדת. 

קמינים אלה אינם זקוקים לחומר בערה, מכיוון שהם מחוברים למערכת הגז בבית, והם לא זקוקים למידוף. הסוג השלישי הם קמינים הפועלים על חשמל שאינם זקוקים לחיבור לגז, והפעלתם קלה כמו הפעלת כל תנור אחד. את כל שלושת הקמינים ניתן להתקין בבית כחלק מן הקיר והדקורציה בסלון, או שניתן לרכוש קמין ברזל שניצב באופן נפרד על הריצפה. כך או כך, הכנסת קמין הביתה יוצרת אווירה משפחתית חמה ומלכדת, ואין כמו לשבת עם הנכדים ביום חורף קריר סביב האח ולהרבות בסיפורים אודות המשפחה. 

ערבי נושא עם הנכדים 

בנוסף לקמינים הנפלאים שניתן להתקין בבית, ניתן להחליט על ערבי נושא עם הנכדים כאשר אחרי ארוחת השבת אוספים את הנכדים כולם ומקרינים להם תמונות ישנות של המשפחה או מקרינים סרטים ישנים בתוספת סיפורים והרבה צחוקים. בכל הזדמנות כזו ניתן להחליט על בן משפחה אחר שבו מתמקדים, ומספרים סיפורים שעולים מהתמונות. ערב אחד סיפורים על סבתא בזמן השירות הצבאי שלה, וערב אחר על סבא בתקופה שפגש את סבתא, וחיזר אחריה בלהט נעורים וכיוצא באלה. הנכדים ילכו ויגדלו, וככל שתשקיעו בהם יותר בגיל קטן הם ירצו לחזור אליכם שוב ושוב, ולא רק כי "צריך" לבקר את סבא וסבתא, אלא מכיוון שיהיה להם מעניין, נחמד וכיף אצלכם. הדבר בידכם ליצור אווירה חמה בבית שתהיה מזמינה ומלהיבה.

 המאמר באדיבות מרכז החימום.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
1.  קמינים
ממליץ מאוד על קמינים של חימום הכרמל, קמינים איכות ומחירים יוצאים מן הכלל. חייבת לציין שגם בקיץ כאשר לא משתמשים בקמין הוא נותן אוירה נעימה ממש כמו פריט ריהוט לבית לפרטים נוספים היכסו: http://www.carmel-heating.co.il/
נוריאל (2.7.13)
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.