forums

תריסים חשמליים לחיים יותר קלים

שלא כמו באירופה או בארצות הברית, מותקנים בישראל תריסים כמעט בכל בית ורוב התריסים בבתים הם תריסי גלילה, כלומר תריסים הנפתחים ונסגרים באופן ידני. קיים סוג אחר המצוי הרבה פחות שנקרא תריסים חשמליים.
 
תריסים חשמליים לחיים יותר קלים
תריסים אלו נוחים במיוחד לשימוש בגלל שהפתיחה והסגירה שלהם נעשים באמצעות מנגנון חשמלי. כמובן, לכל תריס יש את היתרונות והחסרונות שלו ורבים מגלים מהר מאד כי המנגנונים החשמליים עדיפים על פני המנגנונים הידניים וכי הנוחות שהם מספקים גבוהה מאד. יחד עם זאת, מבחינת נראות, תריסי הגלילה ותריסים חשמליים זהים זה לזה במבנה - כולם מורכבים משלבים אשר יכולים להתאים בצבע שלהם לצבעי הפנים של הבית או לצבעי הטיח שבחוץ כאשר הבחירה כיצד ייראו התריסים עצמם היא כמובן אישית. חשוב לשים לב בבחירת התריסים למנגנון הפתיחה, לצבע ולסוגי השלבים כיוון שרובנו בוחרים את התריסים רק פעם בחיים. על מנת לבחור אילו תריסים להתקין בבית כדאי להתעמק ולקרוא מעט כיצד התריסים השונים יכולים להקל על חיינו.

 

יתרונות תריסי הגלילה

תריסי הגלילה מביאים אלינו לבית מספר יתרונות. ראשית מדובר על תריסים הנחשבים לעמידים מאד ובעלי יכולת התמודדות מעולה מול מפגעי מזג האוויר השונים וביניהם השמש והגשם. שנית, גם במקרה בו נפגע אחד השלבים של התריס ניתן להחליפו מבלי להחליף את התריס כולו. כלומר, אנו יכולים במהלך השנים לבצע תיקונים בקלות רבה ובלי הרבה מאמץ בפעולת ההחלפה או בעלויות הנגרמות. המנגנונים של תריסי הגלילה יכולים להיות שונים ועלינו לבחור ביניהם בהתאם לצרכים ולרצונות האישיים, בהתאם לתקציב כמובן ובהתאם לחלום שלנו לבנות את הבית בדיוק כפי שתכננו ודמיינו אותו.

 

יתרונות התריסים החשמליים

תריסים חשמליים הם תריסים שגם בנויים כתריסי גלילה לכל דבר, אך המנגנון אשר דואג להעלות ולהוריד אותם הוא חשמלי. המנגנונים החשמליים נוטים להחזיק מעמד לאורך שנים רבות והם נותנים מראה אסתטי לבית, שלא כמו תריס הגלילה אשר לצידו משתלשל חוט עבה לבן שיכול להתלכלך עם השנים, להיקרע או לעבור נזק.

 

כאן מדובר על מנגנון נסתר שאינו מושפע ממגע בני האדם או ממפגעים סביבתיים. הנראות האסתטית של אותם תריסים חשמליים היא נקייה בהרבה מתריסי הגלילה הרגילים ויתרון גדול נוסף שאנו יכולים לשים עליו דגש הוא ההפעלה החשמלית. לא כולם יודעים, אך מנגנון הפתיחה והסגירה של התריס החשמלי לא חייב להיות צמוד לתריס עצמו. כלומר, אנחנו יכולים לשים ליד כל תריס את הכפתור המיועד לו לפתיחה או סגירה, אך אנחנו יכולים גם לרכז את מנגנוני התריסים בנקודה נוחה לנו (כמו למשל בכניסה לבית) וכך להרים או להוריד יחדיו את כל התריסים. ממש כמו בתכנון חשמל ונקודות המתגים של הנורות השונות, כך אנחנו יכולים לתכנן גם את ההפעלה של התריסים החשמליים כאשר המטרה היא שהם ישרתו אותנו בצורה הטובה והנוחה ביותר ויהפכו את חיי היום יום ליותר פשוטים.

 

באדיבות: תריסי גבאי - trisey-gabai.co.il



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.