forums

המתנה המושלמת לסבים והסבתות - אלבום דיגיטלי מהודר!

אם יש לכם סבא או סבתא ואם רוצים להעניק להם מתנה באמת מדהימה, מדוע שלא תפנקו אותם באלבום דיגיטלי עם תמונות של כל בני המשפחה? לפני שאתם שואלים את עצמכם במה בדיוק מדובר, אנחנו כמובן נסביר לכם בפירוט רב.
 
המתנה המושלמת לסבים והסבתות - אלבום דיגיטלי מהודר!
אלבום דיגיטלי בעצם בא לשלב בין שני עולמות תוכן שונים. תחום אחד הוא של האלבומים. כולנו מכירים את אלבומי התמונות שבהם מדפדפים, רואים תמונות, רואים מי מופיע בהם וכו'. אולם, ישנו העולם הדיגיטלי שמנוהל כולו עם מחשבים ומסכי מגע שונים. האלבום הדיגיטלי בא בעצם לאחד בין שני התחומים הללו - כאשר האלבומים נמצאים על המחשב, ואף ברשת, אך מאפשרים דפדוף וצפייה בתמונות, ממש כמו בכל אלבום - כשיש כמובן את היתרונות הדיגיטליים שאי אפשר להתעלם מהם.

למה זו מתנה נהדרת לסבים ולסבתות?

  • כל התמונות במקום אחד - באלבום הדיגיטלי, אפשר סוף כל סוף לתת לסבים ולסבתות את האופציה לצפות ולראות תמונות של כל המשפחה - של הילדים, הנכדים, האחים, ועוד קרובי משפחה שונים. הכל מאוגד במקום אחד, במקום להעלות אבק בבוידעם. כפי שאתם בוודאי יודעים, לסבא ולסבתא יש זמן פנוי רב, והם נהנים מאד לצפות באלבומי התמונות של המשפחה שלהם. כשאתם יוצרים עבורם אלבום דיגיטלי עם כל תמונות המשפחה - זו כמובן מחווה מרגשת מאד.
     
  • אפשרות לשילוב של תמונות ישנות - העידן הדיגיטלי הביא איתו לא מעט אפשרויות מתקדמות מאד- כולל שילוב של תמונות ישנות אמד באלבום הדיגיטלי. אפשר לסרוק את התמונות הישנות, ולשפר את האיכות שלהן. זה המקום לציין שבעזרת תכונת פוטושופ, שהיא תוכנה לעיבוד תמונות, אפשר ליצור אלבום דיגיטלי, שכן לתוכנה יש אפשרויות מובנות לכך. במסגרת זו, לפוטושופ יש גם כלים מיוחדים לטיפול בתמונות ישנות שנסרקו - ויש אפשרות לשיפור החדות והאיכות של התמונות. כשאתם תעניקו לסבים ולסבתות את האלבום הדיגיטלי - הם כמובן יופתעו למצוא שם תמונות ישנות במיוחד, ועוד באיכות נהדרת - וזה יזכיר להם ימים עברו.
     
  • צפייה במסכים שונים - עוד יתרון חשוב של האלבום הדיגיטלי, זה שהוא ממש לא חייב להיות שמור רק על מחשב אחד! יש היום אפשרויות לשיתוף האלבום ברשת, ושילובו בכמה פלטפורמות שונות. כך הסבים והסבתות, שבעצמם כבר רכשו לא מעט מכשירים טכנולוגיים, יוכלו לצפות באלבום מכל מכשיר שהוא. יש היום כלים שגם מאפשרים את הטמעת האלבום במכשיר הטלוויזיה, כך שהם יוכלו לצפות בתמונות מהמסך הגדול - וכמובן שלצפות מהתמונות מכל מחשב ומכל טלפון סלולרי מתקדם. האם צריך יותר מזה?
 

המתנה המרגשת והאישית שלכם

אם כן, זכרו שבסופו של יום, אלבום דיגיטלי מהווה מתנה באמת נהדרת ומרגשת שאתם נותנים לסבים ולסבתות. אתם כמובן משקיעים לא מעט מזמנכם, וזה מראה עד כמה הם חשובים לכם ויקרים לכם - וכמובן שהם יתרגשו ממחווה אישית זו.

 


 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
1.  כתבה פשוט...
ממש נהנתי לקרוא את הכתבה https://www.moviet.co.il
מוביט הפקות (29.7.18)
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.