forums

5 מתנות מומלצות לגיל השלישי לחגים

רוצים להפתיע את הסבא או ההורים עם מתנות לגיל השלישי? תקופת החגים היא הזדמנות מצוינת להעלות חיוך על פני החברים ובני המשפחה. החל מזהב ועד משחקים, הנה כמה רעיונות למתנות מוצלחות במיוחד
 
5 מתנות מומלצות לגיל השלישי לחגים
בחירת מתנה לגיל השלישי היא משימה מורכבת המחייבת סבלנות ורגישות. המטרה היא לקנות מתנה שמבוגרים צריכים ורוצים, אך לא יקנו לעצמם. הנושא אף מסתבך כאשר מדובר על בני משפחה ועל תקופת החגים. כולם מגיעים לארוחת החג עם מתנה להורים, לסבא ולסבתא, אך רק מעטים מצליחים למצוא משהו מקורי ומוצלח. הנה כמה רעיונות שיכולים לעזור:

 

תכשיט מזהב

המתנה המושלמת שתמיד עובדת עבור הגיל השלישי היא תכשיט זהב. זו מתנה שמתאימה לגברים ונשים, אפשר לרכוש אותה יחד עם תליון וניתן להעניק אותה באופן עצמאי עם כרטיס ברכה אישי. אין מישהו שלא אוהב לקבל תכשיטים ובגיל הזהב יש להם ערך סנטימנטאלי. תכשיטי הזהב המומלצים עבור הגיל השלישי הם עגילים, שרשראות וצמידים, אך ניתן כמובן לבחור גם תכשיטים אחרים לפי הטעם ומסגרת התקציב.

 

מקלות הליכה

יש בני משפחה שאוהבים ללכת על המתנות הפונקציונאליות ועבורם נוצרו מקלות הליכה. זו מתנה מצוינת לגיל השלישי וניתן להשיג אותה במגוון רחב של דגמים וסוגים. היא זולה בהשוואה למתנות אחרות, מבטיחה שיפור באיכות החיים ומתאימה גם למי שסובל מבעיות בריאותיות.

 

מאתר מפתחות אלקטרוני

רוצים לגרום לבני הגיל השלישי להרגיש צעירים? תנו להם במתנה גימיק אלקטרוני. אחד הגימיקים המוצלחים של השנים האחרונות נותן מענה מדויק על הצרכים של מבוגרים: מאתר מפתחות אלקטרוני. זהו פתרון חכם שמשחרר את הצורך מחיפוש מתסכל אחר צרור המפתחות, הוא מגיע בגודל קומפקטי והעיצוב שלו מרענן ומגניב. אין צורך בידע טכני על מנת להשתמש במאתר מפתחות אלקטרוני והוא מתאים לכל הגילאים.

 

שלט אוניברסלי ענק

עוד מתנה שתראה השקעה של מחשבה ומאמץ יכולה להיות שלט אוניברסלי ענק. אם אתם יודעים שהסבא והסבתא נאבקים מדי יום עם חיפוש אחר השלט, תפעול כפתורים מסובכים וסנכרון בין מכשירים חשמליים, שלט אוניברסלי ענק ישנה לחלוטין את החיים שלהם. לשלט יש יכולת שליטה במעל 8 מכשירים והתצוגה שלו קלה, נוחה וברורה. אפשר להתאים אותו לכל מכשיר מולטימדיה והוא מצוין גם לבתי אבות ומוסדות דיור מוגן.

 

חפיסת קלפים עם ספרות גדולות

קלפים עם ספרות גדולות יכולים להתאים למבוגרים שרוצים לשחק עם הנכדים, לבני זוג שעורכים טורנירים של ברידג' ורמי ועוד. חפיסת פלסטיק איכותית כוללת הדפסה גדולה במיוחד של הספרות והיא מגיעה בצבעים שונים. הקלפים האופטיים מקלים על קשישים ומבוגרים והם יכולים להפוך כל משחק להנאה עצומה. סט מתנה כולל זוג חפיסות של 42 קלפים ועוד 3 ג'וקרים לשילוב במשחקים שונים.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.