forums

פעילויות שהנכדים יאהבו

הבן השאיר אצלכם את הנכדים, ואתם תוהים כיצד תעבירו את הזמן בהנאה? קיימות אינספור דרכים להעביר את הזמן עם הנכדים הצעירים בכיף, ובמאמר הבא נסקור כמה אפשרויות שאינן כרוכות בהוצאות כספיות. תמיד ניתן לצאת עם הנכדים למוזיאון או להצגה, וכבודם של אלו במקומם מונח, אך אנו נתמקד בפעילויות יומיומיות פשוטות ומהנות, מחוץ למעגל הצריכה.
 
פעילויות שהנכדים יאהבו

פיקניק

בין אם מדובר בארוחת בוקר, צהריים או אחר צהריים, פיקניק בחוץ הוא תמיד סיבה למסיבה. אין צורך לנסוע רחוק או להפיק טיול לאתר טבע או אתר ארכיאולוגי. פיקניק בפארק הקרוב, על גבעה או בשדה פתוח ליד הבית ישמח את הילדים באותה מידה. כל מה שצריך הוא סנדוויצ'ים, תרמוס עם תה חם בעונות הקרות, או לימונדה בקיץ, פירות טריים, שמיכת פיקה גדולה או מחצלת, כדור וקלפי משחק. הנכדים יוכלו לשחק במרחב הפתוח לאחר הסעודה, וכולכם תשובו הביתה שמחים וטובי לב.

 

אפייה משותפת

אם אתם לא מפחדים מקצת קמח שיתפזר על השיש, תוכלו לאפות יחד עם הנכדים עוגה או עוגיות. עוגיות יהיו אופציה מוצלחת יותר, כי אז כל אחד מהנכדים יוכל להיות יצירתי בקישוט ועיצוב העוגיות שלו. לאחר שהעוגיות יוצאות ריחניות מהתנור תוכלו לקנח בשוקו ועוגיות לקטנטנים, וקפה ומאפה לעצמכם. בנוסף, תוכלו להכין יחד עם הילדים ארוחת ערב או צהריים על פי תפריט שהם בוחרים, או להכין ביחד מאכלים קלים להכנה שילדים אוהבים, כמו פיצה פיתה, פרנץ' טוסט, או פנקייקים.

 

אתרים לילדים

ישנם אתרים רבים המיועדים לילדים. אתרים אלו מציעים שלל פעילויות והפעלות לקטנטנים. אחד האתרים הטובים בתחום זה הוא הסוד של מיה בכתובת sodmaya.co.il, המציע לימוד אנגלית ומתמטיקה לילדים קטנים. האתר מותאם לגילאי 3-7 , ושם דגש על מיומנויות עברית, מתמטיקה ותנ"ך. באתר תמצאו פעילויות שונות המותאמות לעונות השנה ולחגים, והאתר בנוי כך שהילד יכול לנווט בו בקלות בעצמו.

 

טיול חושך

כאשר הימים מתקצרים ושעון החורף מגיע, החושך עוטף אותנו מוקדם. אחת הפעילויות האהובות על ילדים היא טיול פנסים בחושך. מציידים כל נכד בפנס ופשוט יוצאים לרחוב. מראה הרחוב בחושך הופך אותו לטריטוריה לא מוכרת, אותה ניתן לסקור ולגלות בעזרת הפנס, חוויה מלהיבה לכל ילד וילדה.

 

משחקים

בל נשכח את ההנאה הגדולה שמופקת ממשחק משותף, בעידן המסכים הנוכחי, נכדיכם יפיקו הנאה רבה ממשחק עם סבא וסבתא. סוגים שונים של משחקי מחבואים המותאמים לסביבה הביתית, משחקי פנטומימה, כיד הדמיון שלכם, ועל פי מיטב זיכרונות הילדות שלכם. למשל, משחק החיות, כל אחד בתורו בוחר חיה ומציג אותה בפנטומימה, והשאר צריכים לנחש באיזו חיה מדובר, או משחק המכשפה/הדרקון, משחק מחבואים בו התופס הוא דרקון או מכשף, והוא יושב במקום קבוע, והשאר צריכים לעבור מנקודה אחת לשנייה מבלי שיראה אותם, וכמובן משחק מחבואים קלאסי ברחבי הבית. האפשרויות אינסופיות, וההנאה רבה. 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.