forums

בדיקות פוריות לגבר בגיל השלישי האמנם?

כיום כבר ברור כי בחלק ניכר ממקרי חוסר ההצלחה בכניסה להיריון, הבעיה היא דווקא אצל הגבר
 
בדיקות פוריות לגבר בגיל השלישי האמנם?
גוף האדם, בין אם מדובר בגבר ובין אם באישה, הוא מכונה שתפקידה הטבעי הוא לבצע משימה משמעותית מרכזית – יצירת המשכיות והבאת ילדים לעולם. בכל הנוגע לפוריות, כאשר אנחנו מגיעים לגיל מבוגר האנטומיה של גברים ושל נשים שונה באופן מהותי. בגיל השלישי, נשים כבר אינן פוריות והשלב הפיזי שמכונה גיל הבלות מסמן גם את אובדן הפוריות. גוף הגבר, לעומת זאת, יכול תיאורטית להישאר פורה גם בגילאים מבוגרים במיוחד. משום כך, חשוב במיוחד, אם מנסים להיכנס להיריון ולא מצליחים, שגם הגבר יבצע בדיקת פוריות רלוונטית ואיכותית, כאשר חשוב להבין כי בדיקת פוריות לגבר היא רלוונטית גם עבור גברים בגילאים מבוגרים שרוצים להביא ילדים לעולם. כעת, נבין בדיוק את כל מה שנחוץ להבין לגבי הבדיקה הזו.

 

כיצד נראית בדיקת הפוריות לגבר, הנקודות החשובות בביצוע שלה והגילאים בהם היא רלוונטית

 

  • על בדיקת הפוריות – בדיקת פוריות לגבר היא בדיקה שמתבצעת בדגימת זרע של הגבר. יש כמה וכמה נקודות חשובות במיוחד באשר לאיכות הבדיקה עצמה – יש להקפיד להימנע משפיכה בין יומיים וחמישה לפני הבדיקה, לא להיעזר בחומרי סיכה שיכולים להשפיע על הבדיקה ולבצע אותה בצורה מדויקת. עם זאת, בסופו של דבר מדובר בבדיקה פשוטה יחסית שנותנת לנו אינדיקציות איכותיות באשר לנפח הזרע, רמת החומציות שלו, ריכוז הזרעונים, תנועה הזרעונים התקינה, צורה בריאה, צמיגות, תאי דם לבנים ועוד. כך ניתן לקבל אינדיקציה איכותית באשר למידת הפוריות של הגבר.
 

  • כמה דגשים נוספים – יש שתי אוכלוסיות שיש תפיסות שגויות באשר ליכולת שלהן לבצע בדיקת פוריות לגבר – אוכלוסייה מבוגרת ואוכלוסייה דתית. לאוכלוסייה הדתית יש לא מעט פתרונות איכותיים, כמו קונדומים הלכתיים ללא קוטלי זרע עם חורים מיקרוסקופיים (בכדי למנוע את שופכת הזרע לשווא). לאוכלוסייה מבוגרת חשוב להבין כי בניגוד לנשים, אצל גברים הגיל לא אמור להיות אינדיקציה לפוריות, גם אם הגוף נחלש מבחינה פיזית – וגבר בגיל מבוגר שרוצה להביא ילדים לעולם בהחלט יכול לעשות זאת, ואם יש לו ספקות הוא פשוט יכול לבצע את בדיקת הפוריות בצורה נוחה ומהירה.
 

בעיית פוריות היא לא בושה – ולאבחן אותה זה חשוב ולא מסובך

 

בסופו של דבר, אם אנחנו סובלים מבעיית פוריות כדאי מאוד שנדע את זה. אנחנו צריכים להשתחרר מהבושה ולהבין שבסופו של דבר זהו הגוף שלנו – ואם נבצע בדיקת פוריות לגבר נוכל לדעת האם למאמצים שלנו יש סיכוי לשאת פרי, או שעלינו דווקא לפנות לאפשרויות אחרות (ורלוונטיות מאוד כיום) עבור הבאת ילדים לעולם והקמת התא המשפחתי עליו תמיד חלמנו. כפי שהסברנו, בדיקת הפוריות יכולה להתבצע בכל גיל ועבור כל אוכלוסייה – ואם יש לכם ספק, זה הזמן להיבדק.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.