forums

כך בוחרים מרכזיות לדיור מוגן

מרכזיות הינן חלק בלתי נפרד מדיור מוגן איכותי, אולם חשוב לדעת כיצד לבחור את המרכזייה הנכונה, שתענה על צרכי המרכז והדיירים.
 
כך בוחרים מרכזיות לדיור מוגן
בדיור מוגן ישנו צורך מתמיד בשמירה על הקשר עם הדיירים, הצוות הרפואי ועוד גורמים חיצוניים רבים כגון חברת הסעות, בתי חולים וכדומה, ולכן ישנו צורך במרכזיות איכותיות.

 

אז כיצד נבחר מרכזיות לדיור מוגן?

 

  • עמדת שירות: מרכזיות בדיור מוגן צריכות להיות מתקדמות, נוחות ומהירות לשימוש, ולכן יש לבחור במרכזיה בעלת עמדת שירות יעילה. לדוגמה, עמדת שירות בעלת אפשרות של שליטה באמצעות המחשב על כל היבטי המרכזייה מאפשרת תפעול קל ומהיר שלה, וחוסכת זמן רב בחיפוש אחר טלפונים או קישורים בכך שמאפשרת שליטה על המרכזייה מהמחשב. בנוסף, ישנן מרכזיות אשר מאפשרות הופעת התראה במידה והופעל לחצן מצוקה של אחד הדיירים או הופעלה מצלמה מסוימת, וכן מרכזיות המאפשרות שליחת הודעות לאנשי קשר, הפעלת מצב חירום, קריאה לצוות סיעודי ועוד.
 

  • טלפון ייעודי לדיירים מבוגרים: חלק חשוב נוסף במרכזיות הינו הטלפון של הדיירים, וגם כאן נרצה שתהיה התאמה לגיל מבוגר. טלפון המתאים לדיור מוגן הינו טלפון המציג את המספרים בצורה ברורה וגדולה, כותב באופן ברור את השמות המופיעים וכן ניתן לתפעלו בקלות וליצור קשר עם גורמים חשובים כגון הקבלה, משפחה, רופאים ועוד. כיום ניתן למצוא מרכזיות בעלות טלפונים המחוברים ללחצני מצוקה או לחצנים אלחוטיים, אשר משמשים כמעין טלפון סלולרי, אשר מקשר בין הדייר לבין הקבלה.
 

  • מנגנונים קוליים: מערכות רבות במרכזיות לדיור מוגן פועלות בעזרת שליטה קולית ובכך מסייעות רבות לדיירים אשר אינם יכולים ללחוץ על לחצי הטלפון, אינם יודעים לקרוא בשפת הממשק של המערכת או אינם רואים טוב מספיק בכדי להשתמש בה.
 

  • חיבורים ייחודיים: כאשר מדובר בתפעול דיור מוגן, חשוב לזכור כי ישנו צורך ביצירת קשר מידי עם גורמי חירום כגון בתי חולים, מד"א, אחיות סיעודיות ועוד, ולכן נרצה כי המרכזייה בה נעשה שימוש תוכל לתמוך ביצירת קשר מהיר עם כלל גורמים אלה. מרכזיות שונות מאפשרות יצירת קשר עם מספר גורמים לאחר קבלת אות אחד, כך לדוגמא ניתן לתכנת את המרכזייה כך שתיצור קשר עם מד"א, הצוות הרפואי ודלפק הקבלה עם הגעת אות מלחצן מצוקה, וכן תשלח הודעה לאנשי הקשר לזמן חירום של הדייר בכדי ליידע אותם. מערכות אלה חוסכות לנו זמן רב, וחשובות ביותר לניהול תקין ויעיל של דיור מוגן.

 

בבחירת מרכזייה לדיור מוגן, עלינו להתחשב בצרכי הדיירים והצוות

 

כאשר אנו פונים לבחור מרכזיות לדיור מוגן, אשר גם יענו על הצורך בקישור עם גורמים רבים וגם יתאימו לשימוש על ידי אוכלוסיית הגיל השלישי, עלינו להתייחס לכלל הגורמים המשפיעים על הבחירה, ולהתאים את המרכזייה לצרכים הייחודיים של מקום זה, כך שהיא תוכל לשמש אותנו נאמנה לאורך זמן ולענות על כל הדרישות שלנו ושל הדיירים בצורה הטובה ביותר. 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
התקנת מעקות ברזל בדיור מוגן
מעקה חייב להיות חלק בלתי נפרד מחלל הפנים והחוץ בכל סוג של מוסד דיור מוגן. במאמר הבא נסביר איך בוחרים את המעקה המתאים.
לקריאה
מערכות לחימום מים בדיור מוגן
מוסדות דיור מוגן מחייבים התאמה רלוונטית של פתרונות זמינים לחימום מים לכל אורך השנה. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין המערכות, כיצד בוחרים את הדוד המתאים ומה נדרש כדי לחבר אותו לבניין
לקריאה
היערכות למצב חירום בדיור מוגן
מאות בתי דיור מוגן פועלים ברחבי הארץ ומספקים איכות חיים לבני גיל הזהב. אלא שמעבר לשגרת הפעילויות היום-יומית, על המבנים הללו להיות ערוכים לשעת חירום, עם דגש מרכזי על אירועי שריפה. כיצד ניתן להיות ערוכים מבעוד מועד לכל צרה שלא תבוא? על כך בכתבה הבאה.
לקריאה
חידושים אחרונים בתחום הקלנועיות
הקלנועית הינה כלי רכב אשר נמצא לרוב בשימוש של בני הגיל השלישי. היא מקלה את החיים של אוכלוסייה זו ומאפשרת נסיעה נוחה למרחקים קצרים. המאמר הבא מציג את החידושים האחרונים בתחום הקלנועיות אותם מוטב שתכירו טרם רכישת קלנועית חדשה.
לקריאה
נוהל הפעלת מצב חירום בבתי אבות
מצב חירום בבית אבות יכול להיות מלחיץ במיוחד. מדובר במקום גדול מאוד שיש בו מאות דיירים כאשר המצב הפיזי שלהם לא מאפשר להם להגן על עצמם. מה עושים במצב כזה?
לקריאה
מערכות אוורור בבית אבות
אי אפשר לזלזל בבחירה שלהם כי הם יהיו שם לצדנו בקיצים הכי חמים, וגם בבית אבות צריך לדעת לבחור אותם נכון. אלו אפשרויות יש ולמה צריך לשים לב? לאווירה נעימה ביותר יש כמה דברים שכדאי לדעת.
לקריאה
הובלת תכולת דירה לאחסנה כשעוברים לדיור מוגן
כשעוברים לדיור מוגן בגיל השלישי יש קושי רב בהשארת הציוד שנשאר מאחור, חשוב למצוא את הפתרונות הנכונים למצב העדין. אחסון חלק מתכולת הדירה זהו רעיון טוב שיכול להיות הפתרון.
לקריאה
טיפול בהצפות בבתי אבות
כשאנחנו עוברים לבית אבות, מדוע אנחנו עושים זאת? בסופו של דבר, עבור רבים מאתנו לא מדובר במעבר פשוט כל כך – אך בכל זאת המעבר הזה הוא מתבקש משום שרק כך ניתן להבטיח את איכות החיים הגבוהה ביותר בגיל השלישי.
לקריאה
מקרים חריגים בבתי אבות
גם ככה מאוד קשה לשלוח את ההורים האהובים שלנו לבית אבות, כך שגילוי מקרים חריגים בהתנהגות כלפי אותם מבוגרים יכולה להיות הקש שישבור את גב הגמל ולזרז אותנו להוציא אותם משם. מקרים חריגים כאלו תועדו במצלמות אבטחה מספר פעמים והם מגוונים, נוראיים ומדאיגים.
לקריאה
טיפים לבחירת דירה בדיור מוגן
עוברים לדיור מוגן? הנה מספר טיפים אשר יסייעו לכם לבחור דירה מתאימה, שתענה על צרכי בני הגיל השלישי בצורה האופטימלית.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.