forums

מה לכתוב בברכה ליום הולדת של הנכדים?

בשעה טובה, לנכדים שלכם יש יום הולדת. יכול להיות שזו יום הולדת 4, יום הולדת 10, או יום הולדת 18 שלהם. כך או כך, עבורכם בתור הסבים והסבתות זה אירוע מרגש מאד.
 
מה לכתוב בברכה ליום הולדת של הנכדים?
אתם זוכים לראות את הנכדים שלכם גדלים, וזו חוויה שהיא מדהימה לכשעצמה ומרגשת מאד. בתור הסבא והסבתא שלהם, אתם רוצים לכתוב ברכה ליום הולדת של הנכדים שלכם שתהיה יפה, מרגשת, נעימה, אפילו מעט מצחיקה. אולם, אם עד היום לא כתבתם ממש הרבה ברכות - איך עושים זאת? הנה כמה עקרונות לפי שלבים שיעזרו לכם בכתיבת הברכה.

 

אז איך כדאי לכתוב ברכה ליום הולדת לנכדים?

• להתחשב בגיל - קודם כל, כשאתם יושבים לכתוב ברכה ליום הולדת לנכדים שלכם, אל תשכחו שיש הבדל בכל זאת בכתיבה שלכם, בהתאם לגיל של הנכדים שלכם. יכול להיות שיש לכם נכדים שחוגגים יום הולדת 5, ויש כאלו שחוגגים יום הולדת 15 - ומדובר על פער רציני מאד. בני נוער הם אולי קצת יותר ציניים וקצת יותר חוששים מ"פדיחות" שיעשו להם - אבל מצד שני הם גם בוגרים יותר לקלוט מסרים מורכבים בברכה, וגם אפשר לכתוב להם ברכה ברמה גבוהה יותר ועם מילים גבוהות בלי לחשוש.  לילד קטן לעומת זאת - אפשר כמובן לדבר באופן חופשי לפעמים קצת יותר, אבל כדאי להשתמש במילים שהוא יבין.

• כתבו מהלב - כדאי לא לחשוב יותר מידי מה הנכד שלכם רוצה לשמוע. אתם הרי הסבים והסבתות שלו - הוא בכל מקרה ישמח לקבל מכם ברכה ליום הולדת, ואתם לא צריכים לחשוש מלהגיד מילה כזו או אחרת. פשוט כתבו את הרגשות שאתם חשים כלפי הנכדים שלכם. נכון שלפעמים זה עניין של ניסוח הועדפת מילה אחת על אחרת, אבל זה כבר ברמת הניואנסים. ברמה הבסיסית - כתבו בגילוי לב.

• להקריא או לתת? -  לא מעט סבים וסבתות מתלבטים האם כדאי להם להביא ברכה ליום הולדת עבור הנכדים שלהם שהם גם יקראו בעצמם באירוע יום ההולדת, או שזו תהיה פשוט ברכה כתובה שהם יתנו לנכד שלהם יחד עם מתנה כלשהי. זו שאלה של ההעדפה האישית שלכם, ומה שאתם מרגישים יותר בנוח. אולם אם אתם מקריאים את הברכה - כתבו אותה בפורמט שאכן יתאים לכך, והשתדלו לא להאריך יותר מידי. בברכה כתובה בלבד - יש פחות מגבלות.

• אפשר להעלות זיכרונות - אם הנכדים מספיק גדולים, אפשר בברכה גם להעלות זיכרונות  משותפים שיש לכם. בתור הסבים והסבתות שלהם, יש להניח שחגגתם לא מעט אירועים בעבר, וגם ביליתם לא מעט ביחד, ויום ההולדת של הנכדים זו הזדמנות מצוינת להעלות את הזיכרונות הללו!

 

להנות מתהליך הכתיבה

אם זו הפעם הראשונה שבה אתם ניגשים לכתוב ברכה לנכדים שלכם, אתם תגלו בתוך זמן קצר שזה ממכר במיוחד. מעתה תוכלו לכתוב בכל שנה ברכות לכל הנכדים שלכם - וליהנות מכל רגע!



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.