forums

עמידון - לעמידה יציבה בגיל השלישי

ככל שאנחנו מתבגרים, פעולות כמו עמידה הופכות לפעולות פחות פשוטות עבורנו. עם זאת, ברור שלא ניתן לוותר על שגרת החיים הבריאה שלנו, ועמידה היא חלק משמעותי מכך. משום כך, עמידון הוא מוצר שבהחלט כדאי להשקיע בו.
 
עמידון - לעמידה יציבה בגיל השלישי

על חשיבות העמידה עבור בריאותנו, גם ובמיוחד ככל שאנו מתבגרים

מבחינה מחקרית, כיום ברור לחלוטין כי עמידה היא לא רק צורך שלנו כבני אדם שמתניידים והולכים ממקום למקום – עמידה היא גם צורך בריאותי מהותי ביותר. בכל גיל ובכל רמה מוטורית, ככל שאנחנו עומדים יותר כך הגוף שלנו בריא יותר, ומדובר בתנוחה בריאה יותר מישיבה או משכיבה. ככל שאנחנו מתבגרים, הדבר נהיה משמעותי במידה רבה עוד יותר – יציבה בריאה בזמן העמידה חשובה עבור השרירים שלנו, חשובה עבור זרימת הדם שלנו ובאופן כללי היא משמעותית ביותר עבור בריאותנו. עם זאת, ככל שאנחנו מתבגרים, היא גם הופכת לפשוטה פחות ופחות.

 

למרות חשיבות העמידה, אין ספק כי מדובר באתגר שנהיה לא פשוט עם השנים

גוף מתבגר הוא במרבית המקרים גוף שיתקשה לבצע את הפעולות שבעבר היינו מקבלים כמובנות מאליהן. חלק משמעותי מכך הוא גם פעולה מוטורית שמהווה חלק בסיסי ביותר של שגרת החיים ושל הגוף של כל אחד ואחד מאתנו, כמו עמידה. בגילאים מבוגרים, המעבר ממצבים של ישיבה ושכיבה למצב של עמידה הולך והופך למעבר מסובך יותר – השרירים שלנו כבר לא חזקים וכבר לא עובדים במהירות וביעילות שהיו, ובהחלט יתכן שישנם גם מצבים אורתופדיים ומצבים נוירולוגיים שונים המקשים על הפעולה הזאת. במצבים כאלה, מוצרים כמו עמידון הם מוצרים חשובים מאוד עבורנו.

 

כיצד בדיוק עובדים עמידונים? מהן האפשרויות השונות של מוצרים אלה?

עמידון לקשישים הוא למעשה מוצר שתפקידו לתת מענה לצורך במעבר מישיבה לעמידה בצורה הנוחה ביותר. ישנם כמה וכמה מוצרים זמינים בתחום זה, כאשר ישנם מוצרים בעלי מאפיינים פיזיים בלבד – כלומר שאנו נאחזים בהם ונתמכים בהם בזמן העמידה, ומאידך ישנם גם מוצרים שממש מסייעים לנו פיזית לבצע את המעבר, לדוגמה עם מנגנון הידראולי. כיום, ישנם עמידונים המתאימים לכל אחד ואחד מאתנו – לכל גובה, לתנוחות שונות שתפקידן להפעיל שרירים שונים בצורה נכונה, למעבר עצמאי ונוח מכיסא גלגלים או אפילו משכיבה, ועוד. בכל מקרה, העיקרון הוא פשוט – גם בגיל מתקדם וגם כשקשה לעבור לעמידה, מוצר איכותי שכזה יבטיח לנו מקסימום יכולת עצמאית לעשות כן.

 

עם המוצרים המתאימים, ניתן לחיות חיים בריאים ופעילים ביותר בגיל השלישי

עמידון לקשישים הוא אחד המוצרים המשמעותיים בכל מה שנוגע לשמירה על שגרת חיים בריאה ופעילה גם בגיל השלישי. אין ספק כי מצב שבו אנו מתקשים לעמוד ולתמוך בעצמנו בכוחות עצמנו הוא מצב מאתגר – אבל עם תמיכה נכונה וטכנולוגיה מתאימה, ניתן לפתור את המצב הזה ולשמור על הגוף שלנו בצורה היעילה ביותר שניתן.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.