forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
טיפולי בריאות ואסתטיקה בגיל הזהב
מרגישים קצת חלשים? לא אוהבים את הקמטים שמתחילים להיות קצת יותר בולטים? אמנם מדובר בתופעות אופייניות לגיל, אבל בהחלט שאפשר לעשות להן תרגיל. המשיכו לקרוא ותקבלו הרבה רעיונות מתחום הבריאות והאסתטיקה, לשיפור ההרגשה והמראה החיצוני.
לקריאה
סאונה רטובה לטיהור העור וטיפול במחלות
הרבה מחקרים ודיונים עוסקים בהשפעה שיש לשהות בתוך סאונה רטובה על הבריאות שלנו. חלק מהמחקרים הוכיחו, שיש קשר ישיר בין השניים, וששימוש עקבי בסאונה לאורך זמן בהחלט יכול לתרום לבריאותנו. איך זה עובד ומה הקשר בין השניים? תשובות לשאלות אלה ולעוד הרבה אחרות תמצאו במאמר שלפניכם.
לקריאה
ניתוח קיצור קיבה בגיל השלישי
תוחלת החיים המתארכת בעולם המערבי בעשורים האחרונים, הובילה לכך שענף הרופאה המודרני מעמיד מגוון נרחב של פתרונות ניתוחיים לאוכלוסיית הגיל השלישי. אחד מהפתרונות הניתוחיים המוצעים לבני הגיל השלישי הינו ניתוח בריאטרי המיועד לצרכי קיצור הקיבה והשלת קילוגרמים (רבים) מיותרים מהגוף.
לקריאה
איך בוחרים כיסאות גלגלים לגיל השלישי
מהם הדגשים החשובים כשבוחרים כיסאות גלגלים לגיל השלישי? לרוב השימוש בכיסאות גלגלים עולה ביחס ישר עם גילו של האדם, ולכן הכרת כיסא הגלגלים וסוגיו השונים הם הכרחיים.
לקריאה
הפרעות קשב וריכוז לא רק אצל ילדים
כאשר אנו מדברים על הפרעות קשב וריכוז, הנושא הראשון שעולה לנו בראש הוא ילדים היפר אקטיביים עם בעיות בלימודים וקושי בחינוך של ההורים.
לקריאה
הסדרים מיוחדים של טיפולי שיניים לקשישים
בגיל מבוגר, כחלק מהשינויים שהגוף עובר - יש תופעה מוגברת יותר של מחלות שיניים ושל נשירת שיניים. אין זה נדיר שאנשים בעשור השמיני והתשיעי לחייהם, זקוקים ליותר ויותר טיפולי שיניים, אך לאדם הקשיש אין בהכרח את מלוא הסכום לשלם עבור הטיפול. אז מה עושים במקרה כזה? מי יכול לספק תמיכה ועזרה? הנה כמה דברים שחשוב מאד לדעת על אפיקי השירות האפשריים:
לקריאה
חודש הקשיש בדיזנגוף סנטר
יריד בריאות ואיכות חיים לגיל השלישי
לקריאה
הסרת משקפיים לגילאי 50+ ולגיל השלישי
במשך שנים רבות מאוד, ובמידה רבה גם כיום, כולנו ידענו בצורה כזו או אחרת של ודאות כי החל מסביבות גיל 50 נזדקק למשקפיים כי הראייה שלנו תיחלש ותתחיל להידרדר. יש כאלו שזה קורה להם מוקדם יותר וכאלו שמאוחר יותר, יש כאלו המתקשים בראייה מקרוב וכאלו שדווקא מרחוק, אך באופן כללי בהחלט ניתן לומר כי תהליכי הבלאי וההזדקנות הטבעיים של הגוף פוגעים בראייה ומחייבים את מרבית האנשים להרכיב משקפיים על מנת לראות באופן ברור וטוב.
לקריאה
הכל אודות ניתוח מוז - לטיפול בנגעי עור סרטניים
סרטן העור הפך לסוג הסרטן הנפוץ ביותר בישראל, והוא נגרם בעיקר בעקבות חשיפה לא מבוקרת לשמש. אחת הסיבות לעלייה בתחלואה של סרטן העור קשורה להידלדלות שכבת האוזון, שתפקידה להגן עלינו מקרינת השמש. הפגיעה בשכבת האוזון נגרמת כתוצאה משימוש מוגבר בגזים תעשייתיים שונים בעשורים האחרונים.
לקריאה
טיפול במשבר גיל אמצע החיים באמצעות שינוי בחשיבה
משבר אמצע החיים הוא נושא המוכר היטב לאחוז ניכר מהאוכלוסייה. אנשים רבים חווים את השלב בחיים שבו הם בוחנים את חייהם עד לאותה נקודת זמן, כאשר עולות בתהליך בחינה זה תחושות של פספוס, חוסר הגשמה אולי ובעיקר של רצון עז בשינוי. מדובר בתופעה בעלת היבטים פיזיולוגיים וביולוגיים אך בעיקר מחשבתיים, לכן זה אך הגיוני שניתן יהיה לטפל בה באמצעות מהלכים מחשבתיים ושינויים בתחום זה.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.