forums
המלצות
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים שונים המלצות וטיפים לחיים יותר טובים.
אולי יעניין אתכם גם :
כיצד לבחור כרית נוחה לשינה מתוקה
הכרית היא חלק בלתי נפרד מאיכות החיים של כל אחד מאתנו, ובחשיבותה לא ניתן להפריז
לקריאה
מתנות ליולדת להולדת הנכדים
להפוך לסבא ולסבתא זה מאורע מאוד מרגש, למעשה – זה ללא ספק אחד האירועים המשמעותיים ביותר בחיים. אז אם זה עומד לקרות לכם, אתם בוודאי מתרגשים מאוד, ורוצים לפנק את האם לעתיד שתעשה אתכם סבא וסבתא בקרוב. על מנת לסייע לכם בבחירת מתנה – הנה כמה הצעות למתנות ליולדת שכמעט שאין ספק שירגשו אותה:
לקריאה
למה כדאי לקנות רכב דווקא מחברת השכרה בגיל מבוגר?
רכישת רכב בגיל מבוגר צריכה להיות רכישה אחראית ומתוכננת היטב, וחשוב לבחור ברכב אמין דרך שירות אמין שיספק לכם את הטוב ביותר. בהקשר זה, רכישה דרך חברת השכרה היא החלטה טובה במיוחד.
לקריאה
כיצד נארגן יום הולדת שהנכד לעולם לא ישכח?
הנכדים שלנו הם כל עולמנו, ואנחנו רוצים עבורם את הטוב ביותר, במיוחד ביום המיוחד שלהם – יום ההולדת. כיצד נוכל להפיק עבורם מסיבת יום הולדת ברמה הגבוהה ביותר? הנה כמה רעיונות והסברים.
לקריאה
מהי תעודת נצח ומדוע חשוב להכיר אותה?
איכות חיים היא לא רק לדאוג לבריאותנו, למצב נפשי תקין ורגוע ולתחושה של איזון בחיים. לעיתים קרובות השאלה מה יקרה לאחר שכבר לא נהיה פה גורמת לנו לחוסר שקט. כתיבת צוואה שתגדיר את חלוקת הרכוש לאחר לכתנו מסייעת לפעמים ליצירת אותו שקט נפשי.
לקריאה
הכירו את הקלנועית: רכב חשמלי למבוגרים
בגיל מבוגר, יותר ויותר אנשים פוגשים באחת הבעיות המוכרות ביותר של עולמנו – בעיית ניידות. כלי הרכב האיכותי והחשמלי שאנחנו מכירים בתור קלנועית משנה את המצב הזה בדיוק.
לקריאה
מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב
גיל הזהב הוא הגיל שבו החיים שלנו צריכים להיות כמה שיותר נוחים ובאיכות כמה שיותר גבוהה
לקריאה
בדיקת פוליגרף לגילוי בגידה גם בגיל הזהב
אם אתם חושדים שבן או בת הזוג שלכם בוגדים בכם, יש דרך לגלות את זה באופן כמעט ודאי, ולא משנה באיזה גיל ומצב את נמצאים: בדיקת פוליגרף. במאמר זה תוכלו למצוא את כל הפרטים.
לקריאה
הליכה יציבה יותר על רצפת פרקט
בגיל הזהב יציבות ההליכה הינה תחום בעייתי העשוי להשפיע על תחושת העצמאות ואיכות החיים
לקריאה
סובלים מנזילות? כך תאטמו לבד בקלות גם בגילכם
למה משמש איטום ובידוד איטום מבנים משמש למניעת נזילות או הצטברות נוזלים, לדוגמא בקצה השיש, בחיבורים שבין מרצפות הרצפה או בחיבור הכיור לארון המקלחת
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.