forums
המלצות
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים שונים המלצות וטיפים לחיים יותר טובים.
אולי יעניין אתכם גם :
בר קפה לאירועים בגיל השלישי - כי אין גיל לחגיגות
כיצד להתאים בר קפה לאירועים לגיל השלישי
לקריאה
חתונה בגיל השלישי
אומרים שלאהבה אין חוקים ואין גיל ואם נשפוט לפי השנים האחרונות אז זה בהחלט נכון. אנשים בעולם בכלל ובישראל בפרט מחליטים להתחתן עם אנשים שמבוגרים או צעירים מהם בהמון שנים, ומסתבר שלאהבה באמת אין שום גיל או כלל שתקף לכולם.
לקריאה
גם בגיל השלישי מותר להתגרש
בדור האחרון ובשנים האחרונות אנו עדים לתופעה שאינה הייתה רווחת לפני כן: אנשים בגיל השלישי, כלומר אנשים שחצו את גיל 60 מתגרשים ולא מוותרים על חיים מושלמים בשנים שנותרו להם.
לקריאה
איזה מתנות תקנו לנכדים שלכם בשנת 2016?
כשיש לנכדים שלכם יום הולדת, אתם כסבא וסבתא רוצים כמובן לפנק אותם עם מתנה שהם יאהבו במיוחד.
לקריאה
אוזניה אלחוטית כמוצר מסייע לבני הגיל השלישי
הרבה אנשים המשתייכים לגיל הזהב סובלים מקשיים כלשהם בשמיעה ולכן חלקם משתמשים במכשירי שמיעה שונים. ישנם עוד מכשירים המסייעים להם לשמור על אורח חיים רגיל, ואחד המרכזיים בהם הוא האוזניות האלחוטיות.
לקריאה
מאוורר תקרה עם שלט מקסימום נוחות ושליטה למבוגרים
אתם מתעוררים באמצע הלילה, נמצאים מתחת לשמיכה ועדיין קר לכם, מעליכם מאוורר תקרה עובד בעוצמה גבוהה ואתם מבינים שאין ברירה אלא להנמיך את העוצמה או לכבות אותו.
לקריאה
חשיבות ניקיון הדירות בבית דיור מוגן
מוסדות דיור מוגן ובתי אבות צריכים להיות נקיים וסטריליים. לרמת הניקיון יש השפעה ישירה על איכות החיים של הדיירים ועל מצבם הבריאותי. חשוב לנקות את הדירות בצורה נוחה שמתאימה למבוגרים ולהקפיד על פוליש אחת למספר חודשים
לקריאה
שיפוצים בדיור מוגן
מוסדות דיור מוגן ובתי אבות צריכים מדי פעם להתחדש על מנת להבטיח לאורחיהם חווית מגורים מוצלחת. במאמר הבא נבין כיצד מתמודדים עם מורכבות הפרויקט ונסביר איך בוחרים קבלן מקצועי שישיג שורה ארוכה של יתרונות
לקריאה
טיול מאורגן לתאילנד לגיל השלישי
תאילנד היא אחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור התייר הישראלי, וכיום גם ברור מדוע
לקריאה
פעילויות שהנכדים יאהבו
הבן השאיר אצלכם את הנכדים, ואתם תוהים כיצד תעבירו את הזמן בהנאה? קיימות אינספור דרכים להעביר את הזמן עם הנכדים הצעירים בכיף, ובמאמר הבא נסקור כמה אפשרויות שאינן כרוכות בהוצאות כספיות. תמיד ניתן לצאת עם הנכדים למוזיאון או להצגה, וכבודם של אלו במקומם מונח, אך אנו נתמקד בפעילויות יומיומיות פשוטות ומהנות, מחוץ למעגל הצריכה.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.