forums

איך לארוז את החפצים האישיים לקראת מעבר לבית אבות?

מוצרי אריזה מומלצים יכולים לעזור למבוגרים וקשישים המתכננים מעבר לבית אבות. הנה כל הטיפים שיעזרו לכם לבצע את התהליך בצורה מהירה, נוחה ויעילה.
 
איך לארוז את החפצים האישיים לקראת מעבר לבית אבות?
מעבר לבית אבות דורש ממבוגרים השקעה של כמה שבועות לפחות באריזת הציוד האישי. הם יכולים לבצע את האריזה לבד או לבקש עזרה מחברים או בני משפחה, אולם חשוב מאוד להקפיד על תהליך מסודר ומאורגן.

 

המעבר לבית אבות מתבצע בדרך כלל לתקופה ארוכה ולכן אין מקום לטעויות. מעבר לכך, כדאי לתאם את המעבר בתאריך שנוח לקשיש ולהיעזר בשירותי הובלות ייעודיים. יש לבדוק את הנגישות לדירה ולהזמין במידת הצורך הובלות מנוף ועגורן.

 

הדגש העיקרי לפני המעבר הוא על אריזת החפצים האישיים. הנה כמה מוצרי אריזה שיכולים לעזור ולחסוך הרבה כאבי גב ועוגמת נפש:

 

א. סרטי קשירה – אל תוותרו על לפחות כמה סרטי קשירה שיכולים לחזק את הדבקת הקרטונים או הארגזים. סרטי קשירה יעזרו להעביר את כל החפצים יחד ויקלו על הפריקה בחדר החדש. סרטי קשירה גם משמשים להצמדת רהיטים, מכשירי חשמל, מראות ומשטחי זכוכית דקורטיביים.

 

ב. סרטי הדבקה – בחרו סרטי הדבקה חזקים והתחילו באריזה רק אחרי שיש לכם לפחות 3-4 גלילים. אל תחכו ליום המעבר על מנת לגלות שנגמרו סרטי ההדבקה, וקחו בחשבון את הצורך הבלתי צפוי של חברת הובלות.

 

ג. קרטונים – הטעות הנפוצה ביותר של מבוגרים המתכננים מעבר דירה היא שימוש במזוודות ותיקים, במקום בקרטונים וארגזים חדשים. השקיעו בקרטונים איכותיים ועבים וללא תתחרטו. רכשו כמות קרטונים שמתאימה לציוד שלכם ונסו לקבל הצעת מחיר הכוללת הובלה ואספקת ארגזים דרך חברה אחת.

 

טיפים לשימוש קל ונוח במוצרי אריזה למבוגרים

 

מבוגרים שרוצים לנצל את היתרונות של מוצרי אריזה צריכים להתחיל בפינוי חפצים ישנים. כדאי להעביר לתרומה בגדים שאין בהם שימוש, לתת לילדים או למשפחה פסלים ותמונות או למכור חלק מהציוד שיש לו ערך כספי. אחרי שמארגנים את חלל הפנים ניתן לעבור לאריזה המעשית, בה יש להפריד בין ציוד כבד ושביר. אפשר לסמן ארגזים עם טושים צבעוניים ולהקל על הפריקה בבית אבות. כדאי גם לארוז בנפרד כלי רחצה, בגדים להחלפה וציוד נוסף ליום המעבר עצמו.

 

עוד טיפ חשוב הוא להימנע מעומס על קרטונים וארגזים. ארזו בנפרד ספרים, חוברות או אלבומי תמונות ואל תשכחו לעטוף את הציוד השביר בנייר עיתון ונייר פצפצים. במידה ואתם עוברים לבית אבות יחד עם ארונות ורהיטים, תוכלו לתאם שירותי פירוק והרכבה ולמנוע מעצמכם מאמץ מיותר.

 

לסיכום, מעבר לבית אבות דורש לא מעט מאמץ מצד קשישים ומבוגרים. את התהליך כדאי להתחיל מספר שבועות לפני תאריך ההובלה ותוך התייעצות עם אנשי מקצוע מנוסים. מומלץ להשקיע במוצרי אריזה ולשמור על סדר וארגון.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
התקנת מעקות ברזל בדיור מוגן
מעקה חייב להיות חלק בלתי נפרד מחלל הפנים והחוץ בכל סוג של מוסד דיור מוגן. במאמר הבא נסביר איך בוחרים את המעקה המתאים.
לקריאה
מערכות לחימום מים בדיור מוגן
מוסדות דיור מוגן מחייבים התאמה רלוונטית של פתרונות זמינים לחימום מים לכל אורך השנה. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין המערכות, כיצד בוחרים את הדוד המתאים ומה נדרש כדי לחבר אותו לבניין
לקריאה
היערכות למצב חירום בדיור מוגן
מאות בתי דיור מוגן פועלים ברחבי הארץ ומספקים איכות חיים לבני גיל הזהב. אלא שמעבר לשגרת הפעילויות היום-יומית, על המבנים הללו להיות ערוכים לשעת חירום, עם דגש מרכזי על אירועי שריפה. כיצד ניתן להיות ערוכים מבעוד מועד לכל צרה שלא תבוא? על כך בכתבה הבאה.
לקריאה
חידושים אחרונים בתחום הקלנועיות
הקלנועית הינה כלי רכב אשר נמצא לרוב בשימוש של בני הגיל השלישי. היא מקלה את החיים של אוכלוסייה זו ומאפשרת נסיעה נוחה למרחקים קצרים. המאמר הבא מציג את החידושים האחרונים בתחום הקלנועיות אותם מוטב שתכירו טרם רכישת קלנועית חדשה.
לקריאה
נוהל הפעלת מצב חירום בבתי אבות
מצב חירום בבית אבות יכול להיות מלחיץ במיוחד. מדובר במקום גדול מאוד שיש בו מאות דיירים כאשר המצב הפיזי שלהם לא מאפשר להם להגן על עצמם. מה עושים במצב כזה?
לקריאה
מערכות אוורור בבית אבות
אי אפשר לזלזל בבחירה שלהם כי הם יהיו שם לצדנו בקיצים הכי חמים, וגם בבית אבות צריך לדעת לבחור אותם נכון. אלו אפשרויות יש ולמה צריך לשים לב? לאווירה נעימה ביותר יש כמה דברים שכדאי לדעת.
לקריאה
הובלת תכולת דירה לאחסנה כשעוברים לדיור מוגן
כשעוברים לדיור מוגן בגיל השלישי יש קושי רב בהשארת הציוד שנשאר מאחור, חשוב למצוא את הפתרונות הנכונים למצב העדין. אחסון חלק מתכולת הדירה זהו רעיון טוב שיכול להיות הפתרון.
לקריאה
טיפול בהצפות בבתי אבות
כשאנחנו עוברים לבית אבות, מדוע אנחנו עושים זאת? בסופו של דבר, עבור רבים מאתנו לא מדובר במעבר פשוט כל כך – אך בכל זאת המעבר הזה הוא מתבקש משום שרק כך ניתן להבטיח את איכות החיים הגבוהה ביותר בגיל השלישי.
לקריאה
מקרים חריגים בבתי אבות
גם ככה מאוד קשה לשלוח את ההורים האהובים שלנו לבית אבות, כך שגילוי מקרים חריגים בהתנהגות כלפי אותם מבוגרים יכולה להיות הקש שישבור את גב הגמל ולזרז אותנו להוציא אותם משם. מקרים חריגים כאלו תועדו במצלמות אבטחה מספר פעמים והם מגוונים, נוראיים ומדאיגים.
לקריאה
טיפים לבחירת דירה בדיור מוגן
עוברים לדיור מוגן? הנה מספר טיפים אשר יסייעו לכם לבחור דירה מתאימה, שתענה על צרכי בני הגיל השלישי בצורה האופטימלית.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.