forums

לעצור את תהליך ההזדקנות של העור עם מוצרי אנטי אייג'ינג יחודיים

עצירת תהליך ההזדקנות של העור: סקירה מפורטת של מספר מוצרי אנטי אייג'ינג אפקטיביים במיוחד לעיכוב ועצירה של תהליך הזדקנות העור
 
לעצור את תהליך ההזדקנות של העור עם מוצרי אנטי אייג'ינג יחודיים
במהלך השנים עורנו מאבד מהאלסטיות שלו וקמטים מתחילים לצוץ פה ושם, התהליך הספציפי מתרחש אצל כל אחד ואחת מאתנו בגיל שונה וזאת מכיוון כי מדובר בנתונים גנטיים, כמות החשיפה של העור במהלך השנים, כמות שעות השינה, רמת הלחץ אליו הייתם נתונים ועוד...

הבשורה הטובה היא כי באמצעות המדע והטכנולוגיה המתפתחת של ימים אלו ניתן בקלות לעקב ולעצור את תהליכי ההזדקנות של העור באמצעות מוצרי אנטי אייג'ינג המבוססים על מחקרים מעמיקים ומדע מדיוק.

 

מוצרי האנטי אייג'ינג שיעצרו עבורכם את תהליך ההזדקנות של העור:

 

• סרום חידוש תאי של ג'נס גלובל

סרום נגד קמטים יש להרבה מאד חברות, חלקם עובדים ומצליחים לטשטש את הקמטים וחלקם פחות, אך הסרום לחידוש תאי של ג'נס גלובל ביצע מהפכה בעולם האנטי אייג'ינג, הוא פועל באחוזי הצלחה גבוהים יותר ובמהירות מרבית לעומת שאר המתחרים, הסיבה לכך היא כי ​הסרום לחידוש תאי של ג'נס גלובל מבוסס על כמעל 200 גורמי גדילה אנושיים שפועלים על העור ומצליחים להצעיר ולחדש את האלסטיות והלחות שלו, הסרום של ג'נס לא מסתפק רק בטיפול נגד קמטי ההזדקנות אלא גם אפקטיבי מאד נגד קמטי ההבעה שבפנים!

 

• FINITI

 הפינטי הוא מוצר שמתבסס על מחקר עולמי זוכה בפרס נובל שחשף את אחד מהגורמים המרכזיים להזדקנותו של העור והוא הטלומר, טלומרים למעשה מורכבים מרצפים חוזרים ונשנים של DNA, כאשר כל אחד ואחת מאתנו נולדים הטלומרים בגופו ארוכים ובמשך השנים הם מתחילים להישחק ולהתקצר וכאשר הם מגיעים לנקודת שחיקה מסוימת שהם כל כך קצרים מתחיל תהליך הידוע למדע כהזדקנות התא ( תאי העור ), בשלב זה מתחילים גם התסמינים החיצוניים של הקמטים שאנחנו מכירים. FINITI למעשה עוצר את תהליך ההתקצרות של הטלומרים ואפילו מצליח טיפה להאריך אותם ובכך מסייע לעיכוב משמעותי של תהליך ההזדקנות של העור.

 

• אייג'לס

האייג'לס למעשה איננו מוצר אנטי אייג'ינג המונע ומעכב תהליכי הזדקנות אלא יותר מוצר שגורם למצב העור להיראות טוב יותר למשך מספר שעות, אם תרצו האייג'לס הוא תחליף מושלם לחומר הבוטוקס שכולנו מכירים כל כך טוב, הוא מעלים קמטים ושקיות מתחת לעיניים באמצעות אפקט מתיחה יעיל של העור הנמשך לאורך של 5-9 שעות מרגע מריחת התכשיר ( משך זמן האפקט תלוי בדרך כלל בגנטיקה של העור ולכן הוא משתנה בין אדם לאדם ). תכשיר האייג'לס מגיע בשפופרת קטנה המיועדת לשימוש של לפחות 3 טיפולים ( במידה ומבצעים את הטיפול לפי ההוראות של היצרן ולא מגזימים בכמות ), בכל פעם שתרצו לצאת ולהיראות במיטבכם למשך 5-9 השעות הקרובות תוכלו למרוח את תכשיר האייג'לס על הקמטים או השקיות בעיניים וליהנות ממראה צעיר וקורן למשך כמה שעות רצופות!



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.