forums

שיער נולד גם בגיל השלישי!

נשירת שיער יכולה להיגרם מתהליכים טבעיים כמו גם חיצוניים, וכיום כבר לא מדובר בגזרה משמיים
 
שיער נולד גם בגיל השלישי!
נשירת שיער היא תהליך טבעי שקיים בקרב בני אדם משחר קיומנו ועד ימינו אנו. ברמה המספרית, כ-90% מהגברים וכ-45% מהנשים יסבלו בשלב כזה או אחר של חייהם מנשירת שיער או מדלילות שיער, והדבר יכול להיות משפיע במידה רבה מאוד על לא מעט פרטים בחיים שלנו. בתור התחלה, בוודאי שעבור נשים אך גם עבור מרבית הגברים, השיער מהווה מרכיב אישיותי וחיצוני משמעותי במיוחד. רבים מאתנו מייחסים לשיער שלנו את החלק החשוב ביותר במראה החיצוני שלנו, ואנחנו רוצים לשמור עליו בריא ושלם ככל שניתן. עבור נשים, שיכולות לסבול מדלילות של השיער ככל שהן מתבגרות, נדרש פתרון איכותי שמאפשר להן לשמר את השיער שלהן והמראה האיכותי שלו בצורה הטובה ביותר. גם עבור גברים, שלא נכנעים לקרחת ומעוניינים לשמור על השיער שלהם ככל שניתן – לא חייבים להיכנע לגנטיקה, ללחצים, לקרינה ולכל השפעה אחרת שגורמת לנו לנשירת שיער – עם מכשירי שיער נולד חדישים ואיכותיים הפתרון האיכותי למצב זמין מאי פעם בעבר.

 

גם עבור הגיל השלישי – מכשירים של שיער נולד הם פטנט מדהים לעיבוי ועידוד צמיחת השיער מחדש
 

  • מהו בדיוק השיער הנולד? מכשירי שיער נולד הם מכשירים חדישים, שהפטנט עליהם מבית החברה האמריקאית Hairegen Classic, שמתמקדים בשלושה גורמים בולטים ונפרדים להקרחה, ונותנים להם מענה שמונע את ההקרחה, מעשיר את השיער הקיים ומעודד צמיחה מחודשת של שיער שנולד מחדש. למעשה, מדובר במכשירים לשימוש עצמי, שמתאימים הן עבור נשים והן עבור גברים לשימוש נוח וקבוע. המכשיר נותן מענה להתקרחות ולנשירה בין אם היא נעשתה מסיבות גנטיות ובין אם מסיבות הורמונליות או השפעות חיצוניות שונות. שלושת המנגנונים בהם עובד המכשיר הם זה הפיזי-מכאני, המנגנון החשמלי המחזק את עור הקרקפת וזקיקי השיער, והמנגנון הביוכימי שמעודד גדילה בצורה טבעית ואיכותית.
 

  • אז איך בדיוק עושים את זה? כשאנחנו רוצים לפנות לאופציה של טיפול בהתקרחות בשיטה של שיער נולד, הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות הוא לבדוק את ההתאמה שלנו לטיפול זה מול החברות השונות בשוק. חשוב להדגיש כי מידת ההתאמה מושפעת מגורמים שונים, אך בהחלט יתכן וסביר כי גם בגיל השלישי ההתאמה שלנו לטיפול תהיה טובה מאוד ונוכל לפתוח בטיפול. לאחר מכן, נוכל לרכוש את המכשיר לעצמנו ולבצע טיפולים איכותיים בכוחות עצמנו – ובמרבית המקרים נוכל לראות תוצאות בשטח כבר בפרק זמן של ארבעה חודשים או אפילו פחות.
 

כיום, ניתן למצוא מכשירים איכותיים שמראים תוצאות בפרקי זמן קצרים מאי פעם
 

שווה לנו לבדוק אפשרויות שונות של רכישת מכשירי שיער נולד – קיימים שירותים שמתחייבים מולנו על פיצוי מלא במידה ולא ראינו את התוצאות הרצויות תוך ארבעה חודשים, קיימים שירותים שמציעים לנו שירותים מקיפים ומשלימים לחיזוק השיער בנוסף לטיפולי השיער הנולד, והדבר היחיד שברור הוא שאנחנו כבר ממש לא צריכים להשלים עם הנשירה כעובדה קיימת.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.