forums

כל מה שרציתם לדעת על ניתוח אף בגיל מבוגר

אם תמיד חשבתם לעשות ניתוח אף אבל הזמן עבר ולא הגעתם לזה מכל מיני סיבות; אם בגיל מבוגר התחלתם לנשום פחות טוב בגלל מחיצת אף שהחליטה לשנות מקום; אם האף "החליט" לגדול פתאום כשהתבגרתם והייתם רוצים להחזירו למקום - אתם ממש לא צריכים לוותר על שיפור מדהים באיכות החיים, כי אפשר לעשות ניתוח אף גם בגיל מבוגר. איך זה עובד ומה צריך לדעת? את כל התשובות תמצאו במאמר שלפניכם.
 
כל מה שרציתם לדעת על ניתוח אף בגיל מבוגר

ניתוח אף – לא לצעירים בלבד

על ניתוח אף יש סטיגמה, לפיה הוא מתאים לצעירים בלבד. אחרי הכול – הצעירים הם אלה שחשוב להם במיוחד להיראות טוב, הצעירים שמים לב לכל פרט קטן ורוצים לשנות, והצעירים מאמינים שאם האף שלהם ישתנה – כל החיים שלהם ישתנו. אבל, גם לאנשים מבוגרים יכול האף להפריע, בין אם בגלל שתמיד רצו לעשות ניתוח אף ולא הספיקו, בין אם משום שעם הגיל האף תמיד נראה גדול יותר ביחס לפנים (בגלל אבדן רקמות השומן בעור הפנים), ובין אם בגלל סתימה של המחיצה שגורמת לנחירות ולהפרעות בנשימה.

לכן, גם אנשים מבוגרים בהחלט יכולים לרצות לבצע ניתוח אף, ולמעשה – אין כל מניעה לעשות זאת.

 

הליך הביצוע זהה לגמרי להליך ביצוע הניתוח בגיל צעיר, וכולל את כל השלבים הבאים:

• ייעוץ – חשוב מאוד לקבל ייעוץ מקצועי מרופא המתמחה בביצוע ניתוח אף למבוגרים, על מנת שימליץ על שיטת הניתוח העדיפה במקרה שלכם.

 

• קביעת מועד לניתוח – חשוב מאוד לקבוע את הניתוח למועד שנוח לכם, בשעות הבוקר או הצהריים. הניתוח צריך להתבצע בצום מלא ולכן בייחוד בגיל המבוגר עדיף לעשותו כמה שיותר מוקדם. אם אתם לוקחים תרופות באופן קבוע, כדאי מאוד לברר עם הרופא אם לקחת אותן בבוקר הניתוח או לוותר עד לאחריו.

 

• הניתוח עצמו – הניתוח מתבצע בהרדמה מלאה, בין אם מבצעים אותו בשיטת שיוף הגבנון ובין אם מבצעים אותו בשיטת הוצאה מלאה של הגבנון כולו.

 

• לאחר הניתוח – לניתוח אף יש תקופת החלמה לא מאוד קלה, המחייבת עצירת דימומים, הימנעות מאכילת מאכלים חמים, הימנעות מביצוע פעילות גופנית ועוד. האף כמובן חבוש ורק לאחר שבוע ניתן להוריד את החבישה ולאט לאט לחזור לפעילות רגילה.

בתקופה הראשונה האף נפוח ועוד אי אפשר לראות את התוצאות אולם כבר לאחר כשבועיים-שלושה אפשר בהחלט לראות ולהתחיל ליהנות.

 

אין ממה לחשוש

אז גם אם אתם בגיל השלישי, רוצים לעשות ניתוח אף אבל חוששים - אל תחששו יותר ופנו למומחים. בטוח שאם תאזרו את האומץ תגשימו חלום, ותיראו בדיוק כמו שתמיד רציתם וראיתם בדמיון. בהצלחה! 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.