forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
כך תשמרו על שיניים בריאות בגיל הזהב
בריאות השיניים שלנו מאוד חשובה ומכאן שההשקעה בה היא נרחבת לאורך השנים והגילאים השונים. בתחילה, החל מתהליכים של יישור שיניים בתור ילדים ובני נוער, לאחר מכן, המעקב הצמוד וטיפולי השיניים השונים ככל שאנחנו מתבגרים, ועד ההגעה לגיל הזהב.
לקריאה
הרמת סינוס והשתלות שיניים לבני הגיל השלישי
בני הגיל השלישי הם אוכלוסייה המתמודדת עם לא מעט בעיות בריאותיות. לאורך השנים, הגוף מזדקן ומתבגר, ומערכות שונות בו מתחילות להיחלש. הדבר מתבטא בבעיות בריאותיות אשר עלולות להשפיע לרעה על איכות החיים של המתמודדים איתן.
לקריאה
כל מה שחשוב לדעת על שיקום הפה לקבוצת הגיל השלישי
מהי הקבוצה באוכלוסייה שעבורה הטיפולים של שיקום הפה הם גם החשובים ביותר וגם הנפוצים ביותר? התשובה היא כמובן שמדובר על הקבוצה של בני ובנות הגיל השלישי. כאשר אתם כבר יוצאים לפנסיה ומגיעים לגיל מתקדם, הרי שכעת גם גדלים יותר הסיכויים להיווצרות של בעיות שונות בחלל הפה.
לקריאה
למה צריך לשים לב כשבוחרים מזרון וכריות שינה לגיל השלישי
בחירת כלי מיטה נכונים לגיל השלישי משפיעה רבות על איכות החיים. כאשר אנו נכנסים לגיל השלישי, הגוף מתחיל להתנהג בצורה שונה מזאת שנהג כשהיינו צעירים יותר, ולכן חשוב לבצע את ההתאמות הנכונות באורח החיים שלנו בכדי לשמור על איכות חיים גבוהה.
לקריאה
מיני ליפט - ועור הפנים נראה צעיר גם בגיל מתקדם
אם גם אתם הגעתם לגיל בו אתם מרגישים שהגיע הזמן לבצע אקט משמעותי בפנים שלכם על מנת להחזיר להם את הברק והמראה החלק, כנראה שאתם זקוקים להרמת פנים, או בשמה הלועזי "מיני ליפט".
לקריאה
על היתרונות של סדנת ניקוי רעלים לכל הגילאים
בשנים האחרונות העולם מתקדם קדימה מבחינה טכנולוגית. הקדמה הטכנולוגית לא תמיד מטיבה עמנו כמו שנהוג לחשוב. למעשה בתחום המזון ואורח החיים אנשים רבים רכשו לעצמם הרגלים לא בריאים שמזיקים לגוף וגם לנפש.
לקריאה
אובדן זיכרון אצל מבוגרים
אנשים רבים מגיעים לגיל מסוים ולפתע שוכחים את המפתחות על השולחן ויוצאים מהבית, שוכחים את הטלוויזיה דלוקה במהלך הלילה ואת כרטיס האשראי בתוך הכספומט. ישנם מצבים בהם המוח טרוד בנושאים אחרים ולכן נגמרת השכחה או ההדחקה אך בגילאים מאוחרים זוהי למעשה נורית אזהרה.
לקריאה
כל מה שרציתם לדעת על ניתוח אף בגיל מבוגר
אם תמיד חשבתם לעשות ניתוח אף אבל הזמן עבר ולא הגעתם לזה מכל מיני סיבות; אם בגיל מבוגר התחלתם לנשום פחות טוב בגלל מחיצת אף שהחליטה לשנות מקום; אם האף "החליט" לגדול פתאום כשהתבגרתם והייתם רוצים להחזירו למקום - אתם ממש לא צריכים לוותר על שיפור מדהים באיכות החיים, כי אפשר לעשות ניתוח אף גם בגיל מבוגר. איך זה עובד ומה צריך לדעת? את כל התשובות תמצאו במאמר שלפניכם.
לקריאה
כיצד להתמודד עם נשירת שיער בגיל הזהב?
אחת התופעות שפחות מדברים עליה וקשורה לגיל הזהב היא נשירת שיער. עד גיל זה הנשירה מאפיינת בעיקר גברים, אולם בגיל המבוגר גם נשים נוטות לסבול ממנה והדבר מסב אי נוחות רבה ופוגע בדימוי העצמי.
לקריאה
בחירת כיסאות גלגלים לכבדי משקל בגיל השלישי
אדם הזקוק לכיסא גלגלים הופך אותו לחלק בלתי נפרד מחייו, שצריך להתאים לו באופן אידאלי
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.