forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
שמירה על אורח חיים בריא בכל גיל
שמירה על אורח חיים בריא תורמת לשיפור איכות החיים, להימנעות ממחלות ולהתמודדות טובה יותר עם אתגרי החיים. לעולם לא מאוחר מדי לאמץ לעצמך אורח חיים בריא. גם אם הגעת לגיל השלישי, תוכל לאמץ הרגלים חדשים, בריאים ומיטיבים לחייך.
לקריאה
מחלות חניכיים שכיחות בגיל השלישי ודרכי התמודדות עימן
בעיות שיניים הן מאפיין משמעותי של הגיל השלישי, אז מערכות הגוף חשופות יותר לסיכונים והופכות רגישות עם הגיל. מחלות חניכיים שכיחות מאד אצל קשישים ומבוגרים אשר נאלצים לפגוש את רופא השיניים ולהנות, במרכאות, מטיפולים לא פשוטים, כואבים ולא תמיד נעימים.
לקריאה
מהי אסטמה של העור וכיצד מתמודדים?
אנשים מבוגרים רבים סובלים ממחלת אטופיק דרמטיטיס, מחלת עור שכיחה בקרב מבוגרים,
לקריאה
דום נשימה בשינה בגיל מבוגר
תסמונת דום נשימה בשינה היא הפרעת שינה הבאה לידי ביטוי בהפסקות נשימה במהלך השינה. ככל שהגיל עולה, עולה הסיכוי לדום נשימה והגיל השלישי נחשב לאוכלוסייה ברמת הסיכון הגבוהה ביותר.
לקריאה
הקשר בין הגיל השלישי לפרוסטטה
מדובר בבלוטת הערמונית אשר קיימת בגופם של כל היונקים הזכרים. השם 'ערמונית' נגזר מפרי הערמון אשר צורתו מזכירה את צורת הבלוטה. בגוף האדם (זכרים בלבד) ממוקמת הבלוטה בקרבת מוצא שלפוחית השתן. לערמונית תפקיד חשוב בפוריות הגבר, אך היא קשורה גם במקרי מחלה: דלקות, גידולים שפירים וגם סרטן.
לקריאה
ההבדלים בין מי ברז לברי מים בבתי אבות
בבתי אבות, חשוב במיוחד להקפיד על איכות ודיגום המים המשמשים לשתייה ולצריכה יום יומית
לקריאה
צמחי מרפא לסוכרת לגיל השלישי
אנשים בגיל השלישי המתמודדים עם סוכרת מתמודדים עם מחלה לא נעימה. על מנת לשמור על האיזון של הסוכר חשוב מאד להקפיד על שילוב של תזונה נכונה ושמירה על פעילות גופנית.
לקריאה
טיפולי שיניים בגיל מבוגר
מה חשוב לדעת על טיפולי שיניים בגיל השלישי
לקריאה
טיפול בעצירות בגיל מבוגר
עצירות היא לא מצב נעים באף גיל, אולם בגיל מבוגר נדמה שהיא לא נעימה עוד יותר. אז מה עושים והאם יש תרופות סבתא שעוזרות? כל המידע במאמר שלפניכם.
לקריאה
כל מה שצריך לדעת על יישור שיניים למבוגרים
גם אם כבר הגעתם לגיל הזהב, אתם בוודאי רוצים להיראות טוב ולהרגיש טוב. מכיוון שהחיוך שלנו משפיע מאוד על המראה הכללי ועל מה שאנחנו משדרים, חשוב לדאוג שהוא יהיה יפה. אם אתם סובלים משיניים "עקומות" – גם בגיל המבוגר בהחלט שיש מה לעשות.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.