forums
המלצות
כאן תוכלו למצוא כתבות בנושאים שונים המלצות וטיפים לחיים יותר טובים.
אולי יעניין אתכם גם :
עמידון - לעמידה יציבה בגיל השלישי
ככל שאנחנו מתבגרים, פעולות כמו עמידה הופכות לפעולות פחות פשוטות עבורנו. עם זאת, ברור שלא ניתן לוותר על שגרת החיים הבריאה שלנו, ועמידה היא חלק משמעותי מכך. משום כך, עמידון הוא מוצר שבהחלט כדאי להשקיע בו.
לקריאה
ניתוח מתיחת בטן בגיל השלישי
אחרי שנים בהן קיבלו את המראה הפחות איכותי של בני ובנות הגיל השלישי כמובן מאליו, הרי שכיום כבר ברור כי יופי הוא לא רק בעיני המתבונן, אלא גם כי ליופי אין גיל, וכי אין ספק שגם בגיל השלישי ניתן להיות יפים ויפות מבלי להרגיש בושה בכך שאנחנו רוצים ורוצות להיראות כמה שיותר טוב.
לקריאה
אילו טיפולים אסתטיים ניתן לבצע בגיל השלישי?
שמירה על המראה החיצוני האיכותי והאסתטי שלנו היא חשובה ביותר לאורך כל חיינו, במיוחד בגילאים מתקדמים יותר. כאשר הגוף שלנו מתבגר ומשתנה, ישנה נטייה גדולה יותר להשקיע בטיפולים אסתטיים איכותיים – וכעת נבין אילו טיפולים הם רלוונטיים בגיל זה.
לקריאה
פנסיונרים משקיעים בנדל"ן
ישנם הרבה פנסיונרים המחפשים אפיק השקעה רווחי שיניב רווחים נאים ומהירים. בישראל של היום, הם כבר לא כל כך מאמינים. מחירי הנדל"ן שהעפילו גבוה מידי מול הריביות שצנחו, אינם קוסמים כלל.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל השלישי
כאשר אנחנו רואים זוגות מבוגרים בגיל הזהב, אנו נוטים לחייך בהנאה, ולקוות שגם אנחנו ניראה כך ביום מן הימים. זוגות בגיל השלישי נראים כאילו שום דבר כבר לא יפגע בהם ובזוגיות שלהם, אחרי שעברו יחד את כל החיים על המשברים שלהם. אך המציאות מוכיחה אחרת לפעמים.
לקריאה
סבונים כמתנה מושלמת לסבתא
סבון זהו מוצר המהווה כמתנה מושלמת לסבא וסבתא ובפרט לגיל השלישי, מתנה שתניב ריח של פעם, רגשי אהבה וזיכרונות מהעבר. ישנם מקומות שמשמרים סבונים שהיו בתקופות שונות וזאת על מנת לא להשכיח שום זיכרון טוב של סבון.
לקריאה
השיער כבר לא כמו שהיה? כל הפרטים על פאות במראה טבעי
ישנו שלב מסויים בחיים בגיל מבוגר בו השיער לעיתים נושר או לא נראה טוב כבעבר - מה עושים? היכנסו לכתבה המלאה
לקריאה
איזה אמצעי חימום יתאים לכם בחורף?
בתקופת החורף אי אפשר להסתפק בדוד שמש וחשוב לבחור בצורה נכונה אמצעי חימום לבית או לדירה. סקירה קצרה של האמצעים הקיימים יכולה לעזור לכם לבחור פתרון חימום אפקטיבי, בטיחותי וחסכוני. הנה כל מה שכדאי לדעת על הנושא
לקריאה
שיקום דיור מוגן לאחר השריפה
במקרה מצער בו פקדה את האזור שלכם שריפה שזרעה נזק רב, חשוב לזכור כי נזקים לדיור ולרכוש הם אינם נזקים לגוף ולנפש. וכאשר מדובר בקומפלקס של דיור מוגן לאוכלוסייה מבוגרת – ההצלחה המרכזית הנה בכך שתושבי המקום פונו הרחק ממקור הסכנה, כך שלא נגרם להם כל נזק כתוצאה משאיפת עשן חמור מכך.
לקריאה
3 רעיונות מקוריים ליום הולדת 70
קרוב משפחה שלכם חוגג יום הולדת 70 ואתם רוצים להפתיע אותו עם מסיבה מקורית? לא מצליחים למצוא רעיון יצירתי לקראת האירוע הקרוב? הנה כמה הצעות שבהחלט יכולות להפוך את המסיבה לאירוע בלתי נשכח
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.