forums
בריאות טובה
כאן תוכלו למצוא כתבות מקצועיות בנושאים בריאותיים.
אולי יעניין אתכם גם :
חרדה חברתית בגיל השלישי
חרדה חברתית זהו שילוב של בעיות התנהגותיות, מחשבתיות ופיזיולוגיות. כשזה מגיע לגיל השלישי, הטיפול חייב להיות עדין, מבין ובעל רגישות גבוהה לאוכלוסייה זו.
לקריאה
עיסוי רפואי אורתופדי לבני הגיל השלישי
אנשים בגילאים שונים חווים אירועים טראומטיים ואחרים אשר לאחריהם הם נזקקים לטיפולים שונים. אחדות מהמערכות החיוניות שעלולות להיפגע הן מערכת השלד והמערכות העוטפות ותומכות בה.
לקריאה
הפרעות דלוזיונליות בגיל השלישי
הפרעות דלוזיונליות הן הפרעות שיכולות להופיע בכל גיל, אך מתגברות במיוחד בסביבות הגיל השלישי. במאמר זה נסקור את פירושה של הפרעה זו ונסקור את הגורמים, התסמינים, האבחון ודרכי טיפול אפשריות בהפרעה
לקריאה
הקשר בין מגורים לאורח חיים בריא בגיל השלישי?
אורח חיים בריא בכלל, ובגיל השלישי בפרט, הוא אחד מהדברים היחידים שעליהם מצליחים להסכים כל המומחים מהתחומים השונים. עם זאת, על שאלת ההמשך "מהו אורח חיים בריא?" כבר נקבל אינספור תשובות אפשריות שונות ומנוגדות.
לקריאה
טיפול רפואי דחוף בגיל הזהב
גיל הזהב מביא איתו שינויים רבים בחיים. רוב האנשים אינם עובדים בתקופה זו, לרוב אין אחריות לקרובי משפחה צעירים יותר, אך עם החופש מגיעות לפעמים בעיות שיש לטפל בהן.
לקריאה
התמודדות של בני הגיל השלישי עם חודשי הקיץ
יסכימו כולם כי החום הכבד מסוכן לבריאות, ומדינת ישראל היא אחת המדינות החמות ביותר שיש. במאמר הבא נסקור בפירוט אודות התמודדות של אנשים מבוגרים עם החום של חודשי הקיץ.
לקריאה
הסכנות בחשיפה לרטיבות ועובש בגיל השלישי
האם תהיתם פעם מהו אותו עובש שאנחנו רואים בקירות ובחדר רחצה? עובש מעיד על כל שחלל לא מקבל את התחזוקה שהוא צריך, במאמר הבא נפרט אודות הסכנות בחשיפה של אנשים מבוגרים לרטיבות.
לקריאה
תחזוקת כלים סניטריים בבתי אבות
אחד המקומות הכי טובים לפרק האחרון של החיים הם בתי אבות. אמנם אנשים רבים לא יודעים מה הולך בבית אבות ולעתים מדמיינים דברים אחרים לחלוטין אך בתי אבות הם מקומות חברתיים מאוד שיכולים לתת למבוגרים בני הגיל השלישי בדיוק את מה שהם צריכים.
לקריאה
יתרונות הרפואה האלטרנטיבית לבני גיל הזהב
מרבית האנשים בגיל הזהב, סובלים מבעיות רפואות שונות. אלו מטופלות על ידי תכניות טיפול הכוללות שימוש בכדורים להורדת לחץ דם, להתמודדות עם כאבי פרקים אופייניים בגיל הזה והן משולבות עם תזונה מותאמת.
לקריאה
טיפול נמרץ בגיל השלישי
כפי שניתן להבין מהשם של מחלקות אלה, מחלקות לטיפול נמרץ הן מחלקות שצריכות לספק טיפול רפואי מידי ומהיר במצבי קיצון רפואיים. למחלקות אלה יש רלוונטיות גבוהה ומצערת לגיל השלישי, וכעת נכיר אותן ואת הטיפול בהן בצורה עמוקה יותר.
לקריאה
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.